خانه سینما و تلویزیون اخبار «هاری» بعد از ماه رمضان اکران می شود

«هاری» بعد از ماه رمضان اکران می شود

0

امیراحمد انصاری کارگردان سینما با اشاره به اینکه در انتظار اکران فیلم سینمایی «هاری» است گفت: تبلیغات اولیه برای اکران فیلم سینمایی آغاز شده است و فکر می کنم که بعد از ماه مبارک رمضان در سینماهای کشور اکران شود.

وی ادامه داد: متاسفانه پیش از این قرار بود فیلمنامه «کشتارگاه» را جلوی دوربین ببرم که اجازه ساخت برای این فیلمنامه صادر نشد. در نهایت تصمیم گرفتم تا فیلمنامه جدیدی را برای ساخت انتخاب کنم.

این کارگردان با اشاره به اینکه نام این فیلمنامه «شیب تند» است، گفت: پیش تولید این پروژه سینمایی با تهیه کنندگی حسین لطیفی را آغاز کرده ام، این پروژه، یک اثر اجتماعی و حادثه ای است که نزدیک به سبک فیلم سینمایی «هاری» است.

انصاری در پایان گفت: «شیب تند» براساس برنامه ریزی های انجام شده، اواخر تابستان جلوی دوربین می رود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «هاری» آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…

علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کی مرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران «هاری» را تشکیل می دهند.

صبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *