10 هزار توئیت از سخنان رهبر انقلاب #تقاص_میگیریم

پس از سخنان رهبری، ایرانیان مثل همیشه با رهبری همراه شده و در فضای مجازی با هشتگ و پیام های مختلف از سخنان ایشان پیروی و مخالفت خود از مسائل اخیر را بصورت کامل نشان دادند.

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب طی ۲۴ ساعت اخیر، بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ توئیت منتشر کردند.

رهبر انقلاب به سنت هر ساله خود و به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، روز گذشته (سه شنبه) با مردم قم دیداری داشته و در آن به بیان صحبت‌هایی درباره اغتشاشات اخیر پرداختند.

ایشان در این دیدار که هزاران نفر از مردم قم در آن حضور داشتند، به بیان توطئه دشمنان خارجی با ملت ایران پرداخته و سه ضلع دشمنی در حوادث اخیر را «امریکا» به عنوان برنامه ریز ، «عربستان» به عنوان حامی مالی و «منافقین» در قالب پادویی برای اجرای نقشه‌ها و توطئهها دانستند. تقدیر از مردم با بصیرت ایران و لزوم توجه به خواسته‌های موجه مردم توسط مسئولان، از سایر بخش‌های اظهارات ایشان بود.

اهمیت نظر رهبر انقلاب درباره اغتشاشات اخیر که بازتاب‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته، موجب واکنش برخی کاربران توییتر شده است. براساس گزارشی که از سوی سامانه رصد تحلیل فضای مجازی (پایشگر) منتشر شده است، کاربران شبکه اجتماعی توئیتر طی ۲۴ ساعت گذشته از اظهارات رهبر انقلاب، بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ توئیت در این شبکه منتشر کردند. در همین حال موج هشتگ «تقاص _میگیریم» در واکنش به سخنان رهبری آغاز شد.

از میان بیانات ایشان، اشاره به نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر بازتاب بیشتری در توئیتر داشته و باعث ترند هشتگ #تقاص_میگیریم شده است. درهمین حال این اظهارات عاملی برای ترند کلماتی چون #امریکا ، #رهبری و #رهبر در توئیتر فارسی زبان شده است.

با بررسی صورت گرفته از فعالیت بیش از ۱.۵ میلیون کاربر توئیتر ، #تقاص_میگیریم به عنوان هشتگ غالب حول سخنان رهبر انقلاب شناسایی شد.

درحالیکه در حدود ۲۴ ساعت از آغاز این موج می‌گذرد، بررسی‌های فعلی سامانه پایشگر نشان دهنده شرکت ۲۵۰۰ کاربر در این موج است. این کاربران با انتشار بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ توئیت و بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۰۰ ریتوئیت در این زمینه باعث ترند هشتگ #تقاص_میگیریم در توئیتر فارسی زبان شده‌ و از سایر کاربران بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۰ لایک دریافت کرده‌اند.

نگاهی به توئیت‌های برگزیده موج توئیتری « تقاص_میگیریم »

برخی توئیت‌های برگزیده که مورد توجه کاربران زیادی بوده و لایک یا ریتوئیت قابل توجهی از کاربران توئیتر دریافت کرده‌اند را در زیر می‌بینید:

توئیت وحید یامین پور «#تقاص_میگیریم ، حتی از اون مزدوری که از #آل_سعود» پول گرفت و شعار داد #جانم فدای ایران” با بیش از ۱۹۰۰ لایک و بیش از ۲۰۰ ریتوییت، بیشترین لایک و ریتوئیت را تاکنون داشته است.

سید محمود رضوی و کاربری با نام مستعار آسید نیز از کاربرانی بودند که به انتشار توئیت‌هایی با هشتگ #تقاص میگیریم پرداخته و لایک و ریتوئیت قابل توجهی از کاربران توئیتر دریافت کردند.

تانی کال

خبرگزاری مهر

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *