آیا گلکسی ۷ را بیاد می آورید؟ این محصول به معنای واقعی از رده خارج شد…

پس لزومی ندارد فروش های بسیار بزرگ را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. هنگامی که مشکلی در کار شما رخ می دهد باید به سرعت مدل کارایی خود را بررسی نموده و توانایی هایی ایجاد کنید که بتوانید در آینده آنها را مورد استفاده قرار دهید. رساندن هرنوع کسب و کاری به مرحله اجرا و رشد، کار آسانی نیست. یک مدیر برای رسیدن به رشد با یک سود پایدار باید همانند یک قهرمان دو استقامت عمل کند و مسیر طولانی پیش روی خود را با آرامش بپیماید. این مسیر یک دو ماراتن است نه سرعت…

در ادامه ۴ نشانه هشدار دهنده وجود دارد که اگر آنها را در نظر نگیرید ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید.

قوانین لازم برای کسب و کار خود را نمی دانید

اگر شما کسب و کار خود را به دلیل بی نتیجه ماندن تلاش هایتان و یا خستگی، در مرحله رشد به حالت سکون درآورید، مطمعنا به آن کار عادت کرده اید و قوانین مورد نیاز برای ادامه و پیشرفت در آن را نمی دانید. گاهی اوقات نیاز دارید که با سرعت بالاتری حرکت کنید و برخی مواقع که راه طولانی در پیش دارید، آهسته تر قدم برداشته و انرژی خود را برای مراحل پایانی حفظ کنید. یک مدیر باید استراتژی به کار گیرد که فروش بالا در مقطعی خاص را به فروش پایدار تبدیل نماید. بنابراین باید از انجام کارهای غیرضروری دوری کرده و افرادی را برای شرکت خود برگزیند که می دانند چطور باید به هدف نهایی او برسند.

چشم‌انداز دارید، ولی تمرکز ندارید

اگر نگاهی به تاریخ بیاندازید می بینید که تاریخ پر است از کارهایی که چشم انداز خوبی داشته اما تمرکز لازم بر روی آن نشده است.

همانند یک قهرمان دوی استقامت، که چشم‌انداز او را به شرکت در مسابقه ترغیب می کند اما آنچه او را از خط پایان عبور می دهد تمرکز اوست. بنابراین برای دستیابی به رشد ایده آل باید تنها بر مسائلی تمرکز کنید که نتایج خوبی در بردارند. بعد از آن سرمایه و نیروی کار خود را هماهنگ نموده و کارهای بیهوده را کنار بگذارید. همچنین یاد بگیرید که چطور نه بگویید.

تصور می کنید که نقاط قوت، به شما قدرت می دهد

همه ما دوست داریم که نقاط قوت خود و تیممان را بشناسیم. باید بدانید که انجام کارهایی که آنها را بهتر انجام می دهید، خیلی آسانتر از انجام کارهای متفاوت و جدید است. در واقع برای رسیدن به موفقیت و یک رشد پایدار نمی توان هرکاری را انجام داد. بلکه قابلیت‌ های جدیدی را ایجاد کنید و کارهایی را انجام دهید که انرژی اضافه‌ نیاز نداشته و امکان اندازه‌گیری رشد آن وجود دارد. به عنوان مثال بخش بازاریابی یک شرکت را در نظر بگیرید که مسئولیت طراحی و اجرای جلسات ماهانه را به عهده دارد. در ابتدا هریک از افراد نقاط قوت و تمرکز خاص خود را در میان می گذارند اما باید در راستای اهداف تیم حرکت نموده و از طریق اجرای کار تیمی قابلیت‌ های جدید در خود ایجاد کنند.

برای بازیابی سرمایه‌گذاری نمی‌کنید

راه اندازی یک کسب و کار آسان نیست. در بسیاری از مواقع برای ایجاد یک کسب و کار موفق باید قدم های جدید برداشت، محصولات جدید به بازار عرضه نمود و بر اساس تغییر نیازهای مشتری حرکت کرد. ولی قبل از همه این ها باید خود را بازیابی نماییم. درست همانند تمرین دوی استقامت، که وقتی خود را بازیابی می کنیم، انرژی تازه می گیریم و قوی تر می شویم. بازیابی یا همان استراحت در کار، موضوع بسیار مهمی بوده و به اندازه بهبود کیفیت کار مهم است.

شرکت های بزرگی مانند گوگل و Johnson&Johnson هم به اهمیت این مسئله پی برده و بازیابی را امری مهم تلقی می کنند. کمپانی J&J به کارکنان خود اجازه می دهد که استراحت ‌های خوبی داشته باشند و کمی به خودشان برسند تا عملکردهای بسیار خوبی از خود نشان دهند. گوگل نیز به کارمندانش خود آموزش می دهد که چگونه از فضاهای کاری برای مدیریت انرژی خود استفاده کنند.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *