هشدار ستاره‌ Better Call Saul: فصل پنجم دارای تراژیک‌ترین لحظات سریال تا به امروز است

«ری سی‌هورن» ستاره‌ی «بهتر است با سال تماس بگیرید» هشدار می‌دهد که فصل پنجم حاوی تراژیک‌ترین صحنه‌های سریال تا به امروز خواهد بود. ری در اسپین-آف «برکینگ بد» (Breaking Bad) نقش وکیلی به نام «کیم وکسلر» را بازی می‌کند.

در حالی که «جیمی مک‌گیل» با بازی «باب اودنکرک» نام دیگر «سال گودمن» را روی خود می‌گذارد، سریال یک گام دیگر به ماجراهای سریال «برکینگ بد» نزدیک می‌شود. ری هشدار می‌دهد که سریال در آستانه‌ی تغییراتی جدی است: «شدید‌تر از همیشه است. سرگرم‌کننده‌تر از همیشه. تراژیک‌تر از همیشه. پیچیده‌تر از همیشه. شخصیت‌ها به شکلی بسیار بسیار عمیق واکاوی می‌شوند.»

جیمی/سال پس از آنکه با تغییر نام خود به دردسرهای بیشتری می‌افتد، وفاداری کیم محکی جدی می‌خورد. او باید تصمیم بگیرد که تا کجا می‌خواد برای سال فداکاری کند. ری می‌گوید: «در حقیقت کیم به او کمک کرد در پایان نقشه‌اش را عملی کند اما به نظر من یکی از دستاویزهایش این است که سال در پایان آن سناریو کیم را فریب داد. از این گذشته، کیم خودش را هم گول زد که در پس سال یک جیمی متفاوت وجود دارد. به نظر من او همچنان به این مسئله باور دارد.»

بنابراین کیم باید پاسخ پرسش‌های زیادی را پیدا کند: ««تو کلاه‌برداری یا می‌خواهی از من کلاه‌برداری کنی؟ من در کدام قسمت این ماجرا قرار دارم، و در کدام قسمتش نیستم؟ خود واقعی‌ات چه کسی است و من واقعی کدامم؟» مسائل زیادی برای گره‌گشایی وجود داشتند و نویسندگان به همه‌ی آن‌ها پرداخته‌اند.»

پیش‌تر اعلام شده بود که «بهتر است با سال تماس بگیرید» با فصل ششم به پایان می‌رسد و با دنیای آلباکرکی، نیو مکزیکو وداع می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *