طی ماه‌های اخیر میزان فروش بازی Fallout 4 بسیار کاهش یافته و به همین علت بتسدا قصد دارد طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده این عنوان را بر روی شبکه استیم و از ساعاتی دیگر برای کاربران طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو رایگان کند.

بازی Fallout 4 از امروز تا یکشنبه 7 خرداد به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت است. در این مدت به تمامی محتواهای پایه‌ای بازی دسترسی خواهید داشت و حتی می‌توانید Modهای آن را تجربه کنید.

بازی Fallout 4 در سال 2015 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد که توانست نظر بسیاری از بازیکنان و منتقدین را به خود جلب کند. این ساخته بتسدا هم‌اکنون با قیمت 19.79 دلار به فروش می‌رسد. همچنین شما می‌توانید با پرداخت 30 دلار به تمامی بسته‌های الحاقی و محتواهای دانلودی این عنوان دسترسی داشته باشید.

عرفان انبار در نقد و بررسی Fallout 4 آورده:

اگر شما دنبال یک بازی ماجراجویی هستید و می‌خواهید در آن اکتشافات زیادی را انجام دهید، حتما Fallout 4 را انتخاب کنید. این بازی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که واقعا گیم‌پلی را برای شما جذاب‌تر‌ می‌کند. به عنوان مثال بازیکنان در طول بازی می‌توانند بین دو دید مختلف سوئیچ کنید که در کمتر بازی چنین چیزی مشاهده می‌شود. در کل تجربه Fallout 4 وقت و حوصله می‌خواهد و حتما باید برای آن وقت زیادی بگذارید اما به هر حال ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این اثر دوست‌داشتنی را تجربه کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *