هفت بازیگر دیگر به فیلم جدید تارانتینو اضافه شدند

طرفداران کوئنتین تارانتینو بی‌صبرانه منتظر تماشای فیلم جدید این کارگردان با عنوان Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) هستند و در خبری جدید، حضور هفت بازیگر دیگر نیز در جدیدترین ساختهٔ این کارگردان تأیید شد. این فیلم، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. پیش از این حضور بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تأیید شده بود و حال در گزارش جدید سایت دِدلاین، هفت بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه شدند. دمین لوییس (بازیگر مجموعهٔ تلویزیونی Billions)، لوک پری (بازیگر مجموعهٔ تلویزیونی Riverdale)، امیل هرش (بازیگر فیلم The Autopsy of Jane Doe)،‌ داکوتا فنینگ (بازیگر مجموعهٔ تلویزیونی The Alienist)، کلیفتون کالینز جونیور (بازیگر مجموعهٔ تلویزیونی Westworld)، کیث جفرسون (بازیگر فیلم The Hateful Eight) و نیکولاس هموند (بازیگر فیلم The Sound of Music)، بازیگران جدید اضافه‌شده به فیلم تارانتینو هستند که حوادث سال ۱۹۶۹ میلادی را روایت خواهد کرد.

دمین لوییس در نقش شخصیت استیو مک‌کویین، داکوتا فنینگ در نقش شخصیت اسکوییکی فرومی، نیکولاس هموند در نقش شخصیت سم وانامیکر، امیل هرش در نقش شخصیت جی سبرینگ، لوک پری در نقش شخصیت اسکاتی لنسر، کلیفتون کالینز جونیور در نقش شخصیت ارنستو و کیث جفرسون در نقش شخصیت کیث، ظاهر خواهند شد.

کوئنتین تارانتینو پیش‌تر عنوان کرده بود که این اثر در سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم ریک دالتون با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن و کلیف بوث با بازی برد پیت، بدلکار و دوست قدیمی او هستند که سعی دارند در هالیوودی که این روز‌ها دچار تغییرات زیادی شده، جایی برای خودشان پیدا کنند. از آن طرف ریک یک همسایه مشهور هم دارد که همان شارون تیت است و داستان فیلم، پیرامون این شخصیت‌ها روایت می‌شود. در این اثر سینمایی شاهد نسل جدیدی از جوان‌هایی خواهیم بود که قیام می‌کنند و تصویری جدید و البته انقلابی از مواد مخدر، راک اند رول و غیره را روی پردهٔ نقره‌ای سینما به نمایش می‌گذراند. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood، اولین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود که کاملاً بر اساس رویدادهای واقعی ساخته می‌شود. وی در فیلم Inglorious Basterds (حرام‌زاده‌های لعنتی) به جنگ جهانی دوم پرداخته بود که البته آن فیلم معجونی از واقعیت و تخیلات ذهنی تارانتینو به حساب می‌آید.

آخرین فیلمی که از کوئنتین تارانتینو به روی پرده سینما رفت، فیلم کمدی سیاه و وسترنِ خشونت‌آمیز The Hateful Eight محصول سال ۲۰۱۵ بود. در این فیلم بازیگرانی همچون ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، والتون گوگینس، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن به ایفای نقش پرداختند. فیلم The Hateful Eight نیز همچون دیگر ساخته‌های کوئنتین تارانتینو با تحسین فراوان منتقدین همراه بود و با بودجه ساخت ۵۰ میلیون دلاری، در گیشه نزدیک ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مردادماه ۱۳۹۸) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *