«هلنا بونهام کارتر»: روح پرنسس مارگارت به من گفت در سریال The Crown بازی کنم

«هلنا بونهام کارتر» فاش کرده است که «پرنسس مارگارت» به او گفته است تا در فصل سوم سریال «تاج» (The Crown) بازی کند و او شایسته‌تر از هر بازیگر دیگری برای این نقش است. کارتر در شوی «گراهام نورتن» ادعا می‌کند که از طریق مدیوم با روح مارگارت ارتباط برقرار کرده و به او توضیح داده شده که بهترین انتخاب برای بازی در سریال نت‌فلیکس است.

کارتر می‌گوید: «راستش قرار بود در رابطه با کار دیگری یکی از دوستانم را ملاقات کنم، اما او استعدادی در ارتباط با ارواح دارد و ناگهان به من گفت: «مارگارت اینجاست. این معنای خاصی دارد؟» هنوز نقش مارگارت را نپذیرفته بودم، اما فکر کردم که بهتر است از او در این باره سؤال کنم و او پاسخ داد: «تو بهتر از آن بازیگر دیگر خواهی بود.» در واقع بازیگر دیگری هم برای این نقش در کار بود.»

«الیویا کولمن» دیگر بازیگر «تاج» در نقش «ملکه الیزابت دوم» نیز در شوی «گراهام نورتن» حاضر بود. او در پاسخ به این پرسش که آیا پس از پذیرفتن نقش تاکنون با هیچ‌یک از اعضای خانواده‌ی سلطنتی دیدار کرده است یا نه می‌گوید: «بله، اما اوضاع خیلی خوب پیش نرفت. با «پرنس ویلیام» برای صرف شام ملاقات کردم و او پرسید که در حال حاضر مشغول چه کاری هستم، اما به سرعت اضافه کرد: البته، خودم می‌دانم.» خیلی هیجان‌زده شدم و پرسیدم: «سریال را نگاه کرده‌اید؟» پاسخ او یک «نه» خشک و خالی بود.»

«کریستفر ویلسون» نویسنده‌ی بریتانیایی که کتابی در مورد رابطه‌ی «پرنس چارلز» و «کامیلیا شند» تألیف کرده در مصاحبه با تلگراف می‌گوید در فصل سوم «تاج» این رابطه بیش از حد لزوم زیبا جلوه داده شده است. کامیلیا در سال ۱۹۷۳ با «اندرو پارکر باولز» ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۵ از او جدا شد. چالز نیز در سال ۱۹۸۱ «لیدی دایانا اسپنسر» را به ازدواج خود درآورد و در سال ۱۹۹۶ از او جدا شد. این دو پس از تجربه‌ی روابطی پر فراز و نشیب در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر دیده شدند و در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند.

کولمن برای بازی در نقش ملکه در فصل سوم و چهارم «تاج» جایگزین «کلر فوی» شده است. فصل سوم این سریال ۱۷ نوامبر (۴ آذرماه) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *