همبازی شدن جان سینا با جکی چان

پیش‌تر خبرهایی از احتمال حضور جکی چان در فیلم جدید اسکات واگ، کارگردان فیلم Need for Speed (جنون سرعت) به گوش می‌رسید و حال طبق خبر جدید، حضور وی و جان سینا در این فیلم قطعی شده است. پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است سیلوستر استالونه در این فیلم نقش‌آفرینی کند که البته دیگر این اتفاق نخواهد افتاد و جان سینا جایگزین سیلوستر استالونه در فیلم جدید کمپانی SR Media که متعلق به جکی چان است، شده است.

داستان فیلم جدید که نام پیشین آن Ex-Baghdad بود و مشخص نیست که این عنوان تغییر خواهد کرد یا خیر، در مورد یک پالایشگاه نفتی در موصل عراق است که توسط دولت چین اداره می‌شود؛ این پالایشگاه مورد حمله‌ٔ تروریست‌ها قرار می‌گیرد. بعد از این اتفاق، صاحبان پالایشگاه با شخصیتی که جکی چان قرار است آن را ایفا کند تماس می‌گیرند (پیمانکار خصوصی یک شرکت امنیتی) تا به کمک آن‌ها بیاید و کارگران گیر افتاده در پالایشگاه را نجات دهد. به نظر می‌رسد تروریست‌ها بیشتر خواستار پول هستند و چندان علاقه‌ای به انجام کارهای تروریستی ندارند. جکی چان برای جلوگیری از انجام این نقشه‌ٔ شوم، با جان سینا (عضو پیشین نیروی دریایی) در یک تیم قرار می‌گیرند و به مبارزه با تروریست‌ها خواهند پرداخت.

فیلم Ex-Baghdad توسط اسکات واگ کارگردانی خواهد شد که سابقه‌ٔ کارگردانی فیلم هیجانی Act of Valor (قانون شجاعت) و نیز فیلم اکشن Need for Speed را در کارنامه‌ٔ خود دارد. وی از بدل‌کاران مجرب و کارکشته است و هماهنگی صحنه‌های بدل‌کاری در فیلم‌هایی همچون Speed (سرعت)، Triple X (سه ایکس) و Bad Boys II (پسران بد ۲) را بر عهده داشته است. تا این لحظه هنوز تاریخ فیلمبرداری و زمان اکران فیلم جدید این کارگردان مشخص نشده است.

جان سینا در سال‌های گذشته بیشتر در فیلم‌های نه‌چندان معروف ژانر کمدی، نقش‌های فرعی داشته است، اما اخیراً نقش مهمی را در فیلم کمدی Blockers (مخالفان) ایفا کرد؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان نیز همراه شد. البته لازم است یادآوری کنیم که وی در چند فیلم اکشن نیز ایفای نقش کرده است؛ فیلم‌هایی چون 12Rounds (دوازده راند) و The Marine (سرباز نیروی دریایی).

گفتنی است چندی پیش دواین جانسون اعلام کرد بازیگر اصلی فیلم The Janson Directive جان سینا خواهد بود و در صفحهٔ اینستاگرام خود به این کشتی‌گیر و بازیگر، تبریک گفت. طبق گزارش سایت وِرایتی، دواین جانسون بسیار علاقمند بود در این فیلم حضور داشته باشد و نقش اصلی را خود ایفا کند، اما با توجه به تقویم کاری شلوغ وی، امکان این کار وجود نداشت. وی در نهایت تصمیم گرفت به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد و جان سینا را جایگزین خود کند.

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *