همه شخصیت‌ها در فصل دوم سریال The Witcher در یک خط زمانی حضور دارند

ماه آذر گذشته بود که فصل اول سریال The Witcher (ویچر) از شبکه نت فلیکس منتشر و خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این سرویس استریم تبدیل شد. پیش از انتشار فصل اول، این سریال فانتزی برای فصل دوم نیز تمدید شده بود. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران سریال از خط زمانی شخصیت‌ها در فصل اول سریال ویچر انتقاد کرده بودند و آن را گیج‌کننده توصیف کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال در مورد خط زمانی شخصیت‌ها در فصل دوم این سریال صحبت کرده است. لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال ویچر، در مصاحبه با TheWrap تایید کرد که این موضوع در فصل دوم سریال تغییر کرده است.

هیسریش توضیح داد در فصل دوم سریال The Witcher تمامی شخصیت‌ها در یک خط زمانی مشخص حضور دارند و قرار نیست شاهد خط‌های زمانی متفاوت و مشابه فصل اول در فصل دوم باشیم. او وعده داد که فصل دوم روایتی ساده‌تر خواهد داشت؛ به‌خصوص اینکه اکنون داستان‌های جداگانه شخصیت‌ها در یک خط زمانی جریان خواهد داشت. بیشتر فصل اول سریال ویچر ما سه داستان جداگانه را شاهد بودیم که تمرکز این سه داستان روی گرالت، ینیفر و سیری بود و تا قسمت چهارم مشخص نبود که این اتفاقات در دوره‌های زمانی مختلف در جریان است. با اینکه مشخص بود خط داستانی سیری در زمان حال جریان دارد، اما خط داستانی گرالت و ینیفر دهه‌ها قبل جریان داشت که همین موضوع باعث سردرگمی بینندگان شده بود. هیسریش گفت:

بدیهی است که این یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های فصل اول بود و من انتظار نداشتم که این موضوع انقدر بحث‌برانگیز شود. هدف این بود که با هر یک از این شخصیت‌ها به‌طور جداگانه آشنا شویم و تنها می‌خواستیم این کار را در خط‌های زمانی متفاوت انجام دهیم.

با وجود دفاع از این تصمیم، هیسریش تایید کرد که فصل دوم در فصل دوم سریال ویچر قرار نیست شاهد چندین خط زمانی مختلف برای شخصیت‌ها باشیم و فصل دوم قرار است روایت ساده‌تر و قابل فهم‌تری را به مخاطبان ارائه دهد. بااین‌حال، او می‌گوید که هنوز چالش‌های سرگرم کننده‌ای با زمان وجود دارد. هیسریش توضیح داد:

اکنون شخصیت‌ها به یک خط زمانی رسیده‌اند. بنابراین در فصل دوم همه شخصیت‌ها در یک خط زمانی حضور خواهند داشت. یکی از روش‌هایی که می‌توان داستان را پیچیده کرد، بازی کردن با زمان به روش‌های کمی متفاوت است. ما اکنون می‌توانیم از فلش‌بک‌ها و فلش فورواردها استفاده کنیم. درواقع می‌توانیم زمان را به شکلی متفاوت در سریال نمایش دهیم که در فصل اول قادر به انجام آن نبودیم.

ماه اسفند گذشته بود که همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف و لغو مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher شده بود که انتظار می‌رود از ماه اوت (مرداد) مراحل فیلم‌برداری فصل دوم این سریال از سر گرفته شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *