همکاری «سلنا گومز» با «دریک» در فیلم روانشناسانه Spiral

«سلنا گومز» در فیلم تریلر و روانشناسانه «مارپیچ» (Spiral) به کارگردانی «پترا کالینز» بازی می‌کند. «دریک» رپر آمریکایی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه در کنار «سمیه کاوه» و «متیو بادمن» از طریق کمپانی «فورست هیل اینترتینمنت» خواهد بود. «عادل نور» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «سرخوشی» (Euphoria) در تولید این پروژه مشارکت می‌کند.

داستان فیلم در مورد یک اینفلوئنسر سابق است که اعتیادش به شبکه‌های اجتماعی جشم او را به معنای واقعی کلمه نابود کرده. «فیبی فیشر» آخرین نسخه از فیلمنامه را بازنویسی کرده است. با توجه به اضافه شدن گومز انتظار می‌رود فیلم به زودی به تولید برسد.

گومز اخیراً بازی در سریال «تنها قاتلین ساختمان» (Only Murders in the Building) را برای هولو به پایان رسیانده است. او در این پروژّ مقابل «استیو مارتین» و «مارتین شورت» نقش‌آفرینی کرد. سریال «سلنا + سرآشپز» (Selena + Chef) او نیز به تازگی سفارش ساخت فصل سوم را از اچ‌بی‌او مکس دریافت کرده است. گومز به زودی در فیلم انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا: ترنسفورمیا» (Hotel Transylvania: Transformia) سونی به عنوان صداپیشه بازخواهد گشت.

کالینز بیشتر برای بازی در نقش «اگنس» در سریال «ترنسپرنت» (Transparent) شناخته می‌شود و برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *