«هنری کویل»: پس از جنبش MeToo می‌ترسم به زنی نزدیک شوم

«هنری کویل» بازیگر نقش سوپرمن در فیلم «مرد پولادین» و «لیگ عدالت» در مصاحبه جدیدی با مجله GQ استرالیا ادعا کرده یک مرد سنتی است که دوست دارد برای به دست آوردن دل یک زن به آب و آتش بزند. اما از سوی دیگر مطمئن نیست که جنبش MeToo از این پس این کار را جایز و قابل قبول بشمارد. کویل به رغم اینکه توضیح می‌دهد «اوضاع هالیوود باید تغییر کند» می‌گوید سنت‌های خوب باید حفظ شود.

«اینکه مردی بخواهد زنی را به دست آورد شگفت‌انگیز است. یک نگاه سنتی هم در مورد آن وجود دارد که چیز خوبی است. به نظر من باید بتوان به یک زن اظهار عشق کرد و برای به دست آوردنش تلاش کرد، اما شاید سنتی فکر می‌کنم. اگر قوانین مشخصی وجود داشته باشد این کار سخت می‌شود.»

کویل در ادامه مصاحبه از خطرات جنبش MeToo برای مردانی می‌گوید که در نهایت با خو می‌گویند، «نمی‌روم با آن زن حرف بزنم، برای اینکه نمی‌خواهم بگویند تجاوز جنسی یا چنین چیزی مرتکب شده‌ام. بنابراین می‌گویید فراموشش کن، در عوض با نامزد سابقم تماس می‌گیرم و به سراغ رابطه‌ای می‌روم که به هیچ جا نرسید. بهرحال از انداختن خودم در آتش سوزان جهنم امن‌تر خواهد بود. چرا که مدام جلوی چشم مردم هستم. این است که اگر بروم و با زنی لوندی کنم خدا می‌داند چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.» کویل می‌گوید در عصر جنبش MeToo اگر زنی به مردی «نه» گفت، کار تمام است و مرد خق ندارد اصرار کند و وقتی از او بپرسند که چرا تسلیم شدی چاره‌ای ندارد که بگوید «نمی‌خواستم کارم به زندان بکشد.»

اظهارات جنجالی کویل در مورد MeToo، مطابق انتظار اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت و این بازیگر ۳۵ ساله روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مجبور به عذرخواهی شد. کویل فیلم «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» را در تاریخ ۲۷ جولای روی پرده دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *