به تازگی هوآوی از تبلت ۲ در ۱ جدید خود رونمایی کرده است، دستگاهی که برای رقابت باسرفیس پرو جدید مایکروسافت که روز گذشته به طور رسمی معرفی شد، آمده است. تبلت MateBook EE ، نسل جدید تبلت های هوآوی است که مدعیِ عملکرد سریع، زیبایی ظاهری و کاربرپسند بودن است و به کاربر این اجازه را می دهد تا در حال حرکت نیز ارتباط خود با دیگران را حفظ کند.

این تبلت مجهز به نمایشگری ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ x 1440 و درخشندگی ۴۰۰ نیت است. این دستگاه ۲ در ۱ به همراه کیبورد خود دارای وزن ۶۴۰ گرم و بدون احتساب کیبورد دارای وزن ۱٫۱ کیلوگرم است.

تبلت MateBook E از نظر سخت افزاری به پردازنده نسل هفتم  Core m3 یا Core i5 اینتل، حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایتی تجهیز شده است. همچنین با حافظه های SSD مختلف ۱۲۸GB، ۲۵۶GB و ۵۱۲GB عرضه می شود.

محصول جدید هوآوی با کیبورد پیشرفته Folio همراه شده، کیبوردی که با داشتن لولایی قابل تنظیم قابلیت چرخش تا ۱۶۰ درجه را دارد. همچنین این کمپانی چینی عنوان داشته که با کاهش تعداد پین های پوگو از ۷ در نسخه های پیشین به ۳ در این مدل، حالت اتصال کیبورد به آن را بهبود داده است.

انتظار می رود که در این تبلت به واسطه وجود اسپیکرهای دوگانه ای که از صدای دالبی پریمیوم پشتیبانی می کنند، تجربه منحصر به فردی از پخش مالتی مدیا فراهم شده باشد. ضمن اینکه دوربین جلوی آن نیز دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده و باتری بکاربرده شده در آن نیز ۴۴۳۰ میلی آمپری است که می توان به مدت ۹ ساعت بی وقفه با آن به پخش ویدیو پرداخت.

از پورت USB نوع سی طراحی شده در این تبلت می توان برای انتقال داده و شارژ باتری استفاده کرد. سایر گزینه های اتصال این دستگاه شامل جک هدست استریو ۳٫۵ میلیمتری، Bluetooth 4.1 و وای فای می شود. MateBook E همچنین دارای لوازم جانبی های مختلفی از جمله قلم لمسی MatePen و داک شارژ جدید چند وظیفه ای MateDock 2 می شود.

قیمت این تبلت از ۹۹۹ یورو برای مدل m3/4GB/128GB SSD شروع شده و به ۱۲۹۹ یورو برای مدل i5/8GB/256GB SSD می رسد. MateBook E در تابستان امسال در سه رنگ آبی، قهوه ای و صورتی وارد بازار فروش می شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *