کمپانی هوآوی به تولید و معرفی اسمارت فون های اندرویدی مقرون به صرفه معروف است. این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که محصولات میان-رده خود را فراتر از آن چیزی که انتظار می رود، تولید می کند. البته این به معنای این نیست که هیچ روش جایگزین قابل قبول دیگری را نمی توان برای این شرکت متصور بود.

جدیدترین نسخه از سری اسمارت فون های مقرون به صرفه هواوی با نام غیر معمول Y5 2017 شناخته می شود. از آنجایی که با یک دستگاه میان-رده روبرو هستیم، رویدادی رسمی برای معرفی آن وجود نداشته و تنها نام آن در لیست محصولات وبسایت هوآوی اضافه شده است.

هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات فنی و کانفیگ آن در دست نیست، اما قیمت و تاریخ در دسترس قرار گرفتن آن اعلام شده است. اولین مسئله نا امید کننده در مورد این گوشی، اجرای اندروید ۶٫۰ مارشمالو بر روی آن و رابط کاربری EMUI 4.1 است و به نظر نمی رسد که در آینده حتی آپدیت اندروید نوقا را نیز دریافت کند.

پردازنده به کار برده شده در Y5 2017، MT6737T چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز است که حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی آن را همراهی می کنند. ضمن اینکه نمایشگر این دستگاه نیز ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی است.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *