«هیرویوکی سانادا» به John Wick: Chapter 4 پیوست

«هیرویوکی سانادا» بازیگر متولد ژاپن در نقشی فاش نشده به فیلم «جان ویک: بخش ۴» (John Wick: Chapter 4) پیوست. فیلمبرداری این پروژه با «کیانو ریوز»، «دانی ین»، «رینا ساوایاما»، «لارنس فیشبورن»، «ایان مک‌شین» و «شامیر اندرسون» تابستان امسال در فرانسه و آلمان آغاز خواهد شد.

سانادا تاکنون در بیش از ۵۵ فیلم از جمله «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نت‌فلیکس و «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) نیولاین نقش‌آفرینی کرده است. او سابقه بازی در نقش «موساشی» در سریال «وست‌ورلد» (Westworld) شبکه اچ‌بی‌او را نیز دارد و به زودی در «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) مقابل «برد پیت» دیده خواهد شد.

نگارش فیلمنامه این قسمت به «شی هتن» و «مایکل فینچ» سپرده شده و «اریکا لی» به همراه ریوز و «چاد استاهلسکی» دوباره بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. در هفته‌های گذشته گزارش شد که «رینا ساوایاما» خواننده و مدل بریتانیایی-ژاپنی و «دانی ین» در نقش شخصیتی «سابقه‌ای یکسان و دشمنانی یکسان» با «جان ویک» خواهد داشت به «جان ویک ۴» اضافه شده‌اند.

«درک کولستاد» خالق شخصیت و دنیای «جان ویک» امسال در مصاحبه با «کلایدر» در مورد علت عدم مشارکت در «جان ویک ۴» گفته بود: «در مقطع معینی استودیو به شما خواهد گفت مشارکت هنری‌تان به پایان رسیده و با آن وداع می‌کنید. هنوز با [چاد استاهلسکی کارگردان فیلم] ارتباط نزدیکی دارم، هنوز با [دیوید لیچ دیگر کارگردان فیلم] ارتباط نزدیکی دارم، و نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما برای دیدنش هیجان‌زده‌ام.»

«جان ویک ۴» در حال حاضر قرار است ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *