هیلی استاینفلد در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم نسخه فرعی فیلم های Transformers (تبدیل شوندگان) به نام Bumblebee (بامبلبی) محصول کمپانی پارامونت پیکچرز می باشد. استاینفد نقش یک دختر پسر وار را بازی خواهد که بعد از مدرسه، به عنوان یک مکانیک مشغول به کار می شود.

هیلی استاینفلد برای نقشش در فیلم True Grit (شجاعت واقعی) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و در فیلم های Pitch Perfect (گام کامل) و فیلم The Edge of Seventeen (آستانه هفده سالگی) نیز به ایفای نقش پرداخته که برای هر کدام آنها نیز نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.

تراویس نایت که بخاطر کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings شناخته می شود، کارگردان فیلم بامبلبی خواهد بود. نایت بخاطر انیمیشن کوبو نامزد اسکار شده بود و رئیس استودیو لایکا نیز می باشد.

تاریخ احتمالی که برای اکران Bumblebee (بامبلبی) اعلام شده است، ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) می باشد.

بامبلبی بعد از اولین معرفی اش در سری فیلم به یکی از کاراکترهای اصلی و مورد علاقه ی طرفداران بدل شده است. در دنیای سینمایی تبدیل شوندگان او به یک دستگاه خودروی شورولت کامارو تبدیل می شود و حضور بعدی او در فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) با همراهی مارک والبرگ، جرورد کارمایکل، ایزابلا مونر، جاش دوهامل، آنتونی هاپکینز، لورا هادوک، سانتیاگو کابررا، لیام گاریگان و استنلی توچی خواهد بود که ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

کریستینا هادسون، لورنزو دی بوناونتورا، مایکل بی و استیون اسپیلبرگ نیز تهیه کنندگان فیلم بامبلبی می باشند و حضورشان می تواند کمک بسیار زیادی به تراویس نایت باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *