«هیو جکمن»: برای بازی در Cats وقت نداشتم؛ X-Men ادامه پیدا می‌کند

«هیو جکمن» با بازی در فیلم «بینوایان» به کارگردانی «تام هوپر» اولین نامزدی اسکارش را دریافت کرد و در صورتی که برنامه‌های فشرده‌اش اجازه می‌داد ممکن بود در «گربه‌ها» بار دیگر با این کارگردان همکاری کند. جکمن به تازگی در مصاحبه با «دیلی بیست» تأیید کرده است که بازی در «گربه‌ها» را وقتی رد کرده که هوپر در مرحله‌ی پیش‌تولید پروژه قرار داشته. او می‌گوید در آن مقطع فرصت بازی در این موزیکال را نداشته است.

رد این پیشنهاد تصمیم درستی بود چرا که «گربه‌ها» یکی از فاجعه‌بارترین فیلم‌های چند سال گذشته شد. این فیلم بدترین نقدهای سینمایی سال ۲۰۱۹ را دریافت کرد و در گیشه هم شکست خورد. جلوه‌های ویژه‌ی جنجالی فیلم و استفاده از «موی دیجیتال» برای تبدیل کردن بازیگران به گربه بسیاری از منتقدین را گیج و گاهی وحشت‌زده کرد. بعضی از اعضای گروه جلوه‌های ویژه‌ی فیلم اخیراً هوپر را کارگردانی «رئیس‌مأب» و رفتار او را «توهین‌آمیز» خواندند. جکمن به این پرسش که آیا رد پیشنهاد بازی در این فیلم به نفع او تمام شده یا نه پاسخی نمی‌دهد. جکمن می‌گوید: «من یک بازیگرم و نمی‌خواهم به تجارت حمله به افراد وارد شوم – یا بخواهم از فرصت استفاده کنم. فیلم را ندیده‌ام، و فکر می‌کنم «تام هوپر» یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازانی است که داشته‌ایم.»

مسئله‌ای که جکمن با آسودگی بیشتری در موردش حرف می‌زند میراث «وولورین» است. او ۲۰ سال قبل با «اکس-من» نقش این شخصیت ابرقهرمان را بازی کر و در سال ۲۰۱۷ با «لوگان» (Logan) با آن بدرود گفت. این بازیگر استرالیایی می‌گوید از اینکه با نقش وداع کرده احساس آرامش می‌کند و حاضر نیست در آینده برای بازی در قالب این شخصیت بازگردد. جکمن در مورد ریبوت احتمالی چندگانه توسط مارول با ادغام استودیوهای فاکس و دیزنی می‌گوید غیرممکن است که چنین اقدامی صورت نگیرد.

جکمن می‌گوید:‌ «می‌دانستم که در زمان درستی مهمانی را ترک می‌کنم – نه تنها برای خودم بلکه برای شخصیت. بازیگر دیگری خواهد آمد و آن را ادامه خواهد داد. شخصیت آن‌قدر خوب است که نمی‌توان از این کار صرف نظر کرد.»

جکمن به زودی در فیلم تلویزیونی «آموزش نادرست» (Bad Education) شبکه‌ی HBO ظاهر می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *