خانه ورزش اخبار ورزش واران: زیباست که در ۲۴ سالگی برای سومین بار قهرمان اروپا شوم/ بنزما: حس کردن فشار برای تیم خوب خواهد بود

واران: زیباست که در ۲۴ سالگی برای سومین بار قهرمان اروپا شوم/ بنزما: حس کردن فشار برای تیم خوب خواهد بود

0

بنزما، واران، کاسیا، ناواس و کاسمیرو امروز برخی از بازیکنان رئال بودند که به سوالات خبرنگاران جواب دادند.

بنزما:”دریبلم مقابل اتلتیکو غریزی بود”
شرایط تیم:”مثل همیشه خوب است. هیچ کس مصدوم نیست و شرایط تیم خیلی خوب است. همه خوشحال هستند و برای بازی شنبه تمرین می کنیم. قبل از بازی مسلما استرس خواهم داشت اما این حس، حس خوبی خواهد بود. حس کردن فشار خیلی خوب خواهد بود. مهم است که شنبه هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم پیروز شویم. هواداران برای ما خیلی مهم هستند.”

جا گذاشتن سه بازیکن اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون:”نمی توانم چیزی در موردش بگویم چون  آن حرکت غریزی بود. توپ در اختیارم بود، به عقب نگاه کردم و با خودم گفتم باید تلاشم را انجام بدهم. در نهایت موفق شدم.”

زیدان:”به خوبی تیم را مدیریت کرده است. همه بازیکنان با حضور او نقش مهمی دارند. سیستم چرخشی باعث می شود که در صورت مصدومیت ها و محرومیت ها هم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. تیم خیلی خوبی داریم.مهم است که مربی به من اعتماد داشته باشد. بازیکنان می دانند که با اعتماد او بهترین عملکردمان را خواهند داشت.”

کیلور ناواس:”روی پیروزی در فینال تمرکز داریم”
بازی با یوونتوس:”از خداوند متشکریم که به ما سلامتی داد تا تلاشمان را داشته باشیم. باید مقابل یوونتوس قرار بگیریم. مسئولیت خوبی پیش رو داریم و سعی می کنیم لذت ببریم. می دانیم که فصلی تاریخی را می توانیم ثبت کنیم اما جدا از آن برای ما قهرمانی حائز اهمیت است. روی پیروزی در فینال تمرکز داریم. کار آسانی نخواهیم داشت. مقابل حریفی قدرتمند قرار می گیریم اما اماده و خوشحال هستیم. از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی داریم و امیدواریم برنده شویم. فصلی مشکل و طولانی داشتیم. هواداران اذیت شدند و با هم به جلو حرکت خواهیم کرد.”

تراشیدن موهایش برای حمایت از بیماران سرطانی:”پیغام های زیادی از سوی افراد سرطانی دریافت کردم. هدفم این بود که از انها حمایت کنم. امیدوارم خداوند پشت و پناه آنها باشد و برای خروج از مشکلات ایمان داشته باشند.”

کاسمیرو:”مقابل یووه نباید دست به کار متفاوتی بزنیم”
بازی با یوونتوس:“نباید دست به کار متفاوتی بزنیم. سال خیلی خوبی داشته باشیم. اگر قهرمان اروپا شویم عالی خواهد شد. باید مثل همیشه به تلاش ادامه بدهیم. مهم بود که کمی استراحت کنیم و آرامش پیدا کنیم. استراحت به آرامش تیمی کمک کرده است.”

اتحاد در رختکن:”تیم بسیار متحد است. همه بازیکنان فرصت دارند و متحد هستند. هر کسی در فینال بازی کند بهترین عملکردش را خواهد داشت. یک خانواده را تشکیل داده ایم و همه مان در یک جهت حرکت می کنیم.”

گلی که مقابل ناپولی به ثمر رساند:“وظیفه من گلزنی نیست اما اگر گل بزنم، عالی است.”

کاسیا:”قهرمانی چمپیونزلیگ فوق العاده خواهد بود”
بازی با یوونتوس:“تیم خوب تمرین کرده است. روی فینال شنبه تمرکز داریم. تجربه خوبی داریم و در سه سال اخیر در دو فینال حضور یافته ایم. ”

دومین قهرمانی پیاپی:“دومین قهرمانی پیاپی در اروپا فوق العاده خواهد بود. هیچ تیمی نتوانسته دو سال پیاپی قهرمان شود و ۹۰ دقیقه فرصت داریم تا از جامی که پارسال بردیم دفاع کنیم. کار آسانی نداریم اما تلاشمان را می کنیم.”

واران:”برای قهرمانی، استعداد داشتن کافی نیست”
بازی با یوونتوس:”با آرامش تمرین می کنیم. تجربه دو فینال چمپیونزلیگ را داریم و به بازی خودمان باور داریم. برای قهرمانی و بازی کردن در تیمی نظیر رئال مادرید استعداد داشتن کافی نیست بلکه باید سخت تلاش کنی و در خدمت تیم باشی. ما یک تیم هستیم.”

تبدیل شدن به جوان ترین بازیکنی که سه بار قهرمان اروپا می شود:”نمی دانستم که می توانم چنین رکوردی ثبت کنم. مسلما خیلی زیباست که در سن ۲۴ سالگی سه چمپیونزلیگ برده باشی. رسیدن به این جا مشکل بوده است و جزئیات تکلیف فینال ها را مشخص می کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *