اگر چه که آخرین فیلم از سری فیلم های Maze Runner (دونده هزارتو) هنگامی که بازیگر نقش اصلی آن یعنی دیلن اوبراین در سر صحنه دچار آسیب دیدگی شدید شد، دچار یک نوسان بزرگ در روند تولید شد ولی حال فیلم به روند عادی بازگشته است و قرار است که فیلمبرداری آن به زودی در آفریقای جنوبی شروع شود. فیلم Maze Runner: The Death Cure (دونده هزارتو: درمان مرگ) در بهمن امسال اکران خواهد شد و طرفداران سری کتاب های نوشته شده توسط جیمز داشنر سر انجام می توانند هیجان زده باشند که امیدی برای دیدن این فیلم دارند.

فیلم، شخصیت توماس (اوبراین) و همراهانش را دنبال می کند که آنها دست به کار شده اند تا یک طاعون آخرالزمانی به نام شعله را درمان کنند. آنها در طی سفرشان با افراد عجیبی رو به رو می شوند، و فیلم یکی از بهترین انتخاب هایش را کرده است تا نقش یکی از به یاد ماندنی ترین کاراکتر فیلم ها را بازی کند.

بنابر گزارش ها، والتون گاگینز به طور رسمی انتخاب شده است تا نقش لارنس در فیلم جدید به کارگردانی وس بال و نویسندگی تی اس نوولین را بازی کند. لارنس یک شخصیت غیرمعمولی و خطرناک می باشد که فردی دارای شخصیت دوگانه با یک بخش انقلابی و یک بخش آشوب طلبی می باشد و صدای افراد بی عقیده و اراده است.

فیلمشناسی گاگینز چندین دهه را پوشش می دهد ولی شاید او بیشتر برای نقش شین وندرل در سریال The Shield و نقش بوید کراودر در سریال Justified شناخته می شود. او برای نقش دوم در مراسم امی نامزد دریافت جایزه شده بود. او در حال حاضر به همراه دنی مک براید در سریال Vice Principals محصول شبکه اچ بی او مشغول بازی است. علاوه بر این، گاگینز در فیلم جدید Tomb Raider در نقش رهبر فرقه شیطانی ماتیاس ظاهر خواهد شد.

از آنجا که گاگینز برای تطبیق پذیری اش مشهور است، پس این موضوع برای فیلم دونده هزارتو: درمان مرگ نکته ای عالی می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *