والت دیزنی استودیوی فاکس را خرید؛ بازگشت «مردان اکس، ددپول و چهارشگفت انگیز» به مارول

مدیر عامل استودیوی فیلمسازی «دیزنی» آقای «باب ایگر» در بیانیه ای اعلام کرد که مجموعه ای جدید از ابرقهرمانان از جمله «مردان اکس- ددپول و چهار شگفت انگیز» به دنیای سینمایی مارول خواهند پیوست. همانطور که قبلاً در اخبار اشاره شده بود خریداری شدن استودیوی فاکس از سوی دیزنی یکی از مهم ترین معاملات سینمایی تاریخ هالیوود به شمار می رفت که صبح امروز بعد از مدت ها مذاکره معلوم شد که این اتفاق به طور رسمی صورت گرفته است و استودیوی والت دیزنی هم اکنون مالک حقوقی «فاکس قرن 21» است. این بدان معناست که تا دیروز هر چیزی که استودیوی فاکس ساخته بود و نام خود را بر آن نهاده بود از امروز متعلق به «والت دیزنی» است و خبر خوش برای هواداران مارول این است که از امروز می توانند امیدوار باشند تا مردان اکس و ددپول نیز در مجموعه فیلم های «Avengers» حضور یابند.
قبل از شروع جریان سازی دنیای سینمایی مارول که با نام اختصار «MCU» شناخته می شود، تعدادی از شخصیت های داستانی مارول به استودیو های فیلمسازی دیگر فروخته شده بودند که «مرد عنکبوتی، مردان اکس و چهار شگفت انگیز» از جمله ی آنان بودند و همین مسئله باعث می شد تا این شخصیت ها نتوانند در مجموعه فیلم های ابرقهرمانی مارول حضور یابند. در سال 2015 استودیوی مارول توانست شخصیت «مرد عنکبوتی» را بار دیگر به زادگاه خود بازگرداند و با عقد قراردادی با استودیوی فیلمسازی «سونی» شاهد آن بودیم که این ابرقهرمان بار دیگر در فیلم های «Captain America: Civil War » و «Spiderman: Homecoming » حضور یافت.
خبر امروز تائید می کند که به واسطه ی قرارداد جدید بین والت دیزنی پیکچرز و فاکس، تمام کارکتر های اصلی دنیای مارول بار دیگر به قلمرو فیلمسازی مارول بازخواهند گشت و مدیر عامل دیزنی اعلام کرد که به زودی شاهد اضافه شدن این کارکتر ها به دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. وی صبح امروز در مصاحبه با پایگاه خبری «ددلاین» چنین گفت:

فرصت این را به دست آورده ایم که دنیای فیلم های مان را برای نسل های جدید وسیع تر کنیم. ما به دنبال آنیم تا مردان اکس، ددپول و چهارشگفت انگیز را به جهان فیلم های مارول بیفزاییم.

این خبر به معنای آن است که می توان بار دیگر امیدوار بود «هیوجکمن» نقش «وولورین» را بازی کند و علاوه بر نبرد ابرقهرمانانی چون «انتقام جویان»، شاهد مبارزه شانه به شانه ی مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، وولورین و مرد آهنی و هالک و… در کنار هم باشیم.
قرارداد جدید دیزنی می تواند پیامد های جدیدی در پی داشته باشد که امیدواریم در مقاله ای دیگر بتوانیم به طور کامل آن ها را بررسی کنیم.

 

والت دیزنی 52 میلیارد دلار بابت این خرید هزینه کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *