والکری از بشکن تانوس جان سالم بدر برده است!

خانم تسا تامپسون (Thor: Ragnarok) سری به صفحه توییتر خودش زد و با انتشار یک توییت جالب، طرفداران شخصیت والکری را از نگرانی خارج کرد. این بازیگر آمریکایی که احتمالا وی را از سریال ورونیکا مارس بخاطر دارید، تایید کرد که والکری از بشکن تانوس در Avengers: Infinity Warجان سالم بدر برده است.

فیلم سینمایی Infinity War پایان وحشتناکی داشت و با یک نسل کُـشی بزرگ به پایان رسید؛ تایتان دیوانه انگشت های خودش را به هم کوبید و باعث شد تا نیمی از مردم جهان خاکستر شوند، در نهایت به لطف او تعادل در جهان برقرار شد. اما بخش ناراحت کننده این اتفاق جایی بود که مجبور شدیم به تماشای مرگ قهرمانان مورد علاقه خودمان بنشینیم، شخصیت هایی مثل مرد عنکبوتی، پلنگ سیاه، و استار-لرد، یا جادوگر سرخ و مانتیس. در خود فیلم سرنوشت شخصیت های فرعی فاش نشد، پس مارول بعد از آن به مرور سرنوشت دیگر شخصیت ها را هم روشن کرد. مثلا آنجلا باست تایید کرد که راموندا و شوری زنده مانده اند و زن عمو مِی هم پودر نشده است. از خاکستر شده ها نیز می توانیم به لیدی سیف و بتی روس معشوقه هالک اشاره کنیم.

حال، تسا تامپسون هم تایید کرده که شخصیتش والکری جزو زنده مانده هاست. در توییتر از این بازیگر سوال شد که آیا والکری زنده مانده یا اینکه پودر شده؟! تامپسون هم با یک جواب خیلی ساده تایید کرده حال شخصیتش خوب است. والکری در Avengers: Infinity War حضور نداشت و حتی به او اشاره هم نشد، پس برای همه سوال بود که چه اتفاقی برای او رخ داده است؛ که حالا می دانیم.

البته، بیشتر طرفداران حدس زده بودند که والکری از بشکن تانوس جان سالم بـرده برده است. او جزو پناهندگان آزگاردی بود که مجبور به فرار از خشم تانوس شدند؛ گرچه در Avengers: Infinity War سرنوشتش فاش نشد، اما در دیالوگهای فیلم تایید شد که تانوس نیمی از مردم آزگارد را زنده نگه داشته است. البته این نصف مردم زنده مانده دوباره با بشکن تانوس روبرو شدند و نیمی از همان ها هم خاکستر گشتند. اما ظاهرا والکری شانس کافی برای زنده ماندن را داشته است!!

والکری قرار است نقشی در وقایع Avengers 4 داشته باشد — البته تایید نشده. تسا تامپسون تاکنون چندین بار در شهری که مشغول ضبط صحنات این فیلم بوده اند دیده شده است، مثلا اخیرا چند روزی را در آتلانتا گذرانده، درست همزمان با وقتی که کریس همسورث بازیگر نقش ثور هم آنجا بود. Marvel Studios این روزهـا مشغول ریشات های قسمت چهارم Avengers است و ظاهرا به همین علت تامپسون آن اطراف دیده شده.

والکری یکی از محبوب ترین شخصیت های Thor: Ragnarok بود، اما در Infinity War دیده نشد. البته غیبت او بیشتر تقصیر خود مارول بوده؛ داستان از ایـن قرار است که مارول همزمان و با سرعتی زیاد مشغول کار بـر روی تعدادی زیادی فیلم بود. بنابراین زمانی که متوجه شدند والکری چقدر مورد توجه قرار گرفته، خیلی دیر بود که بخواهند او را وارد داستان فیلم Infinity War کنند. همین اتفاق برای شخصیت پلنگ سیاه (با بازی Chadwick Boseman) هم رخ داد، نقش او در Avengers 3 خیلی کم بود، با وجود اینکه فیلم انفرادی وی به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت — مارول انتظار نداشت پلنگ سیاه تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. اما خوشبختانه، این مشکل در فیلم بعدی وجود نخواهد داشت!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *