درست زمانی که مرسدس بنز رسما اعلام کرد که درحال کارکردن برروی یک وانت لوکس است، دنیا نتواست آن را باور کند. به‌خصوص آن که این خبر، دقیقا درروز دروغ آوریل ۲۰۱۵ اعلام شد.
به هر حال، XClass درحال پدید آمدن بود و حال نیز در دو نوع مختلف، عرضه شده است. از آنجایی که این خودرو در بخش دست‌نخورده‌ای از بازار وانت قرار می‌گیرد، حرکت بزرگی برای کارخانه‌ آلمانی خواهد بود و رقیب چندانی هم در بازار برای آن وجود ندارد. اگر XClass موفق باشد و بازار را تسخیر کند، مطمئن باشید باقی خودروسازی‌های بزرگ نیز در این راه قدم خواهند گذاشت. سال گذشته، بی‌ام‌دبلیو اعلام کرد ممکن است راهی را که مرسدس رهبری آن را برعهده دارد، پیش بگیرد. این موضوع، بستگی به عکس‌العمل بازار به عرضه شدن مرسدس بنز دارد. اگر موفقیت آمیز باشد، بی‌ام‌دبلیو نیز به این راه اضافه خواهد شد.

Mercedes-Benz-X-Class-concept-rear-three-quarter
اگر بی‌ام‌دبلیو قصد ساخت یک وانت را دارد، به‌نظر شما ظاهر آن چگونه خواهد بود؟
رین پریسک تصمیم گرفت که تصور کند وانت بی‌ام‌دبلیو باظاهری بر پایه X5، چگونه خواهد بود. نظر ما را می‌خواهید؟ واقعا زیباست. درحالیکه مرسدس وانت خود را براساس نیسان ناوارا طراحی می‌کند، بی‌ام‌دبلیو شریکی که درزمینه وانت صاحب‌نظر باشد و بتواند او را راهنمایی کند، ندارد. به‌همین دلیل، باید وانت خود را برپایه یکی از مدل‌های پیشین خود طراحی کند تا خودرویی کاملا جدید را وارد بازار کند.

BMW-pickup-truck-rendering-750x429

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *