براساس گفته‌های پیت لاو مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران شرکت، گوشی همراه وان پلاس 5 باریک‌ترین پرچمدار دنیا خواهد بود. لاو اخیرا در سایت اجتماعی چینی Weibo بیان کرده است که این شرکت سعی دارد که باریکترین گوشی همراه بازار را بدون اینکه اثری روی تجربه کاربری افراد داشته باشد، ارایه کند که نشان می‌دهد وان پلاس 5 نسبت به ساخته‌های قبلی شرکت مزایای زیادی مثل سرعت بیشتر ندارد بلکه به طور قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر است.

به طور واضح مشخص نیست که مدیر اجرایی شرکت، وان پلاس 5 را با تمام پرچمداران موجود در بازار مقیاسه کرده است یا فقط با ساخته‌های خود شرکت وان پلاس. اما به طور دقیق نشان داد که ضخامت گوشی نازکتر از 7.35 میلی‌متر خواهد بود که این، ضخامت گوشی وان پلاس 3t است. ضخامت گوشی گلکسی S8 سامسونگ 8 میلی‌متر است و آیفون ۷ ضخامت 7.1 میلی‌متری دارد به این ترتیب ضخامت کم تنها نقطه مثبت برای فروش این پرچمدار جدید نیست. این اسمارت فون مجهز به دوربین دوگانه است و نرم افزار ثبت دستگاه توسط شرکت معروف تصویر برداری DxO Labs گسترش پیدا کرده است. به علاوه تایید شده است که پردازنده دستگاه کوالکام اسنپدراگون 835 است. بنابر گزارش تولید کننده تجهیزات اصلی چین(OEM)، وان پلاس5 رم 8 گیگابایتی دارد و سیستم عامل آن اندروید 7.1.1 نوقا است و با رابط کاربری اختصاصی وان پلاس یعنی Oxygen OS تجهیز شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در دو نوع با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت ارایه می‌شود به این ترتیب هیچ یک از این گوشی‌ها از کارت‌های حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا شرکت، پنل نمایشی فول اچ‌دی وان پلاس 3t را در پرچمدار جدید خود ارتقا می‌دهد یا اینکه دوربین جلو دستگاه تغییر می‌کند!

خبرهایی که از شرکت به بیرون درز کرده است نشان می‌دهد که، وان پلاس 5 رسما در تاریخ 15 ژوئن معرفی و به فاصله کوتاهی روانه بازار خواهد شد. این غول تکنولوژی چینی قبلا با قطع کردن ارسال وان پلاس 3t به بازار مقدمات ورود پرچمدار جدید را فراهم کرده است. انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از وان پلاس 5 به اشتراک گذاشته شود.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *