خانه ورزش اخبار ورزش واکنش تند مدیربرنامه‌های قدوس به رد پیشنهاد سلتاویگو

واکنش تند مدیربرنامه‌های قدوس به رد پیشنهاد سلتاویگو

0

واکنش تند مدیربرنامه‌های قدوس به رد پیشنهاد سلتاویگو

به نقل از سایت فوتبالس‌کانالن سوئد، باشگاه سلتاویگوی اسپانیا پیشنهاد ۵۰ میلیون کرونی برای جذب سامان قدوس ارائه کرده است، اما باشگاه اوسترشوندس نمی‌خواهد ستاره ایرانی‌اش را به فروش برساند. سامان قدوس پس از گذراندن سال پرحرارت ۲۰۱۷ در تیررس بسیاری از تیم‌های اروپایی است. سلتاویگو هم قصد دارد تا ملی‌پوش ایرانی را تا پایان فصل جاری لالیگا به خدمت بگیرد و سپس در تابستان سال جاری میلادی به صورت قطعی قدوس را از اوسترشوندس خریداری کند.

نناد لوکیچ، مدیربرنامه‌های سامان قدوس درباره رد پیشنهاد تیم اسپانیایی از سوی باشگاه اوسترشوندس گفت: برای من آزاردهنده و غیرقابل تصور است که باشگاه اوسترشوندس نمی‌خواهد سامان قدوس را به قیمتی که اسپانیایی‌ها پیشنهاد داده‌اند بفروشد. این پیشنهاد برای بازیکنی در لیگ سوئد است و اگر شما به بررسی انتقال‌های سالیان اخیر بپردازید متوجه می‌شود فروش سامان قدوس با این مبلغ می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین معامله‌ها باشد.

دانیل کیندبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوندس دو هفته پیش گفته بود که قیمت فروش سامان قدوس در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی اروپا بیش از ۵۰ میلیون کرون است.

سایت سوئدی سپس به نقل از کیندبرگ آورده است: «فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای جدایی سامان قدوس نباشد. احتمال می‌دهم قدوس در تیم اوسترشوندس بماند و پس از یک بهار خوب مهیای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود. او در تابستان می‌تواند با برداشتن گام بعدی به یک باشگاه بزرگ انتقال یابد. تمام انتقالات تابستانی بهتر از زمستان هستند و این مسئله روشن است».

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *