واکنش دیوید هاربر به نظریه‌ هواداران در مورد ارتباط Stranger Things و Black Widow

«دیوید هاربر»به نظریه‌پردازی‌های تازه‌ی هواداران را در نطفه خفه کرد. این بازیگر که در سه فصل از سریال «چیزهای عجیب» نقش شخصیت محبوب «هاپر» را بازی کرده، قرار است در فیلم «بیوه‌ی سیاه» هم نقش «رد گاردین» را ایفا کند. هم سریال «چیزهای عجیب» و «دنیای سینمایی مارول» هوادارانی با دقت‌های موشکافانه دارند که در فضای مجازی نظریه‌پردازی می‌کنند، اما هاربر به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید گمانه‌زنی هواداران در مورد ارتباط این دو عنوان باید متوقف شود.

هاربر در مورد پیوند میان شخصیت «رد گاردین» که ابرقهرمانی اهل روسیه است و هاربر که در فصل چهارم سریال در روسیه به سر می‌برد می‌گوید: «می‌دانم، یک تصادف بسیار غافلگیرکننده و آزاردهنده است و من باید از تمام اینترنت به خاطر آن عذرخواهی کنم. هیچ ارتباط و دلیلی برای آن وجود ندارد، به شما قول می‌دهم. هیچ کراس‌اوری بین «چیزهای عجیب» و «دنیای سینمایی مارول» در کار نیست. ظاهر من در این دو عنوان بسیار متفاوت است. در یکی از آن‌ها ۱۲۰ کیلوگرم وزن و ریش و موی بلند دارم، در دیگری ۹۰ کیلوگرم هستم و بدون مو.»

هاربر در مورد شخصیتش در «دنیای سینمایی مارول» می‌گوید: «فکر می‌کنم او بهترین شخصیت در تمام دنیای سینمایی مارول باشد. او خودشیفته است، بنابراین من انتخاب درستی برای این نقش بوده‌ام. اما شخصیت‌ او لایه‌های مختلفی دارد. در یک لایه، او یک ابرقهرمان کلاسیک و جسور است، اما وقتی او را می‌شناسید می‌بینید که نیاز به محبت دارد، و دوست دارد یک شخصیت جذاب و مهم بدانندش – اما نیست.»

«بیوه‌ی سیاه» برای هاربر شهرت فیلم‌های بلاک‌باستر را به ارمغان خواهد آورد. او در فیلم «هل‌بوی» (Hellboy) به کارگردانی «نیل مارشال» هم نقشی مشابه بازی کرد اما آن فیلم به شکست هنری و تجاری انجامید. دیزنی سه‌شنبه شب اعلام کرد که فیلم «بیوه‌ی سیاه» را در تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سالن‌های سینما به مدت دست کم شش هفته اکران نخواهد کرد. «چیزهای عجیب» از سوی دیگر همچنان پربیننده است و هاپر در پایان فصل سوم خودش را فدا کرد، اما تیزر فصل چهارم تأیید می‌کرد که او بازخواهد گشت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *