واکنش «رابرت دنیرو» به بسته مشکوک به بمبی که برای او ارسال شد

«رابرت دنیرو» به بسته مشکوک به بمبی که برای او ارسال شده بود واکنش نشان داد. مقامات شهر نیویورک صبح روز پنجشنبه ۲۵ اکتبر بسته مشکوکی در دفتر دنیرو واقع در محله مرفه‌نشین ترایبکای منهتن پیدا کردند. روی این بسته برچسبی درج شده بود که به مواد منفجره‌هایی شباهت داشت که در تاریخ ۲۴ اکتبر برای «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» و دفاتر CNN ارسال شده بود.

دنیرو در این رابطه می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که هیچ‌کس آسیبی ندیده، و همین‌طور از مقامات امنیتی تشکر می‌کنم که از ما محافظت کردند. چیزی قدرتمندتر از بمب وجود دارد و آن رأی شماست. مردم باید در [انتخابات میان‌دوره‌ای] شرکت کنند.»

دنیرو یکی از منتقدین سرسخت «دونالد ترامپ» بوده و همین مسئله وجه اشتراک همه دریافت کنندگان این بسته‌های مشکوک است. دنیرو در سال‌های گذشته، ترامپ را «مرد دیوانه» و «بدبخت» خوانده و در مراسم اهدای جوایز تونی در ماه ژوئن او را با الفاظ رکیک خطاب کرد. ترامپ نیز در واکنش به دشنام او دنیرو را «فردی با آی‌کیوی پایین» توصیف کرد.

به دنبال انتشار خبر ارسال این بسته‌ها به دنیرو، ترامپ بی آنکه به نام بازیگر اشاره کند مسبب «خشمی که امروز در جامعه مشاهده می‌کنیم»‌ را رسانه‌هایی دانست که تعمداً‌ به انتشار اخبار کذب و نادرست اقدام می‌کنند.

هیچ‌یک از بسته‌های ارسال شده صدماتی به دریافت کنندگان وارد نیاورده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *