واکنش مجریان تاک-شوهای آمریکا به اظهارات توهین‌آمیز ترامپ در مورد مهاجرین

شب گذشته واشینگتن پست در گزارشی نوشت، ترامپ برای بحث در مورد سیاست‌‌های مرتبط با مهاجرت با قانون‌گذارانی دیدار کرده و چندین تن از آنان به او پیشنهاد کرده‌اند که محدودیت مهاجرت برای مردم کشورهای هائیتی، ال سااوادرو، و چند کشور آفریقایی را بردارد. ترامپ در پاسخ به این درخواست این چنین واکنش نشان می‌دهد: «چرا باید به مردم کشورهای چاه مستراحی اجازه بدهیم به این کشور بیایند؟»

«استیون کولبر» دیشب در برنامه خود ابتدا به بینندگان یادآور شد که آقای رئیس جمهور همان کسی است که در طول هفته گذشته سخت در پی آن بود به ما ثابت کند یک «نابغه قابل اعتماد» است، و سپس گفت: «قربان، کشور این مردمان چاه مستراحی نیست، چرا که دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان نیست.»

«جیمی کیمل» نیز شب گذشته در برنامه خود به دونالد ترامپ تاخت و گفت: «مطمئنم این مسئله تصادفی است که مردم کشورهایی که به آن صورت توصیف شدند اغلب رنگین پوست‌اند و مردم نروژ که رئیس جمهور خواهان ورودشان به کشور است نیستند. زیرا در غیر این‌صورت ما به یک نژادپرست رأی داده‌ایم. منظورم یک نژادپرست واقعی است! بنابراین باید چنگک‌هایمان را برداریم و او را از کاخ سفید بیرون بیندازیم. سخت می‌توانیم باور کنیم این آدم رئیس جمهور کشور ماست. بهرحال، آقای «ولادیمیر پوتین» از شما متشکریم، خوب حال ما را گرفتی.»

«ست مایرز» نیز پنجشنبه شب به بینندگان برنامه خود گفت توئیت‌های اخیر دونالد ترامپ نشان دهنده آن است که او تا چه حد برای رئیس جمهور بودن نالایق است. به اعتقاد مایرز «رئیس جمهور ما [شخصیت کارتونی] المر فاد است که می‌خواهد بفهمد در فصل شکار اردک (سیاه) به سر می‌بریم یا خرگوش (سفید). از آنجا که ترامپ بهترین توئیت‌هایش را وقتی ارسال می‌کند که روی چاه مستراح نشسته، شاید می‌خواسته از این کشورها تعریف کرده باشد.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *