به نظر می‌رسد اعضای کنونی استودیو “ناتی‌داگ” سازنده سری بازی “آنچارتد”، هیچگونه دخالتی را در روند نوشتن فیلمنامه فیلم این مجموعه ندارند و این موضوع باعث دلخوری و واکنش اقای “نیل دراکمن” شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PSU، بتازگی نویسنده فیلم “آنچارتد” اقای “جو کارنهان” در مصاحبه‌ای اعلام کرده است:

“من از بابت این فیلمنامه بسیار راضی هستم و این خیلی مهمه تونستم تایید “امی هنیگ” هم بگیرم و البته نولان نورث … من شنیده‌ام بچه‌های ناتی‌داگ بشدت از این فیلمنامه راضی هستند”

اما این اظهارنظر با واکنش آقای دراکمن همراه شده است و ایشان در توئیتی گفته است:

“ما هیچ دخالتی در روند ساخت فیلم آنچارتد نداریم و چیزی در مورد آن نمی‌دانیم. آرزو می‌کنم او از گفتن اینکه با پشتیبانی ما در حال نوشتن فیلمنامه است خودداری کند”

اما این پایان کار نبود و به نظر می‌رسد منظور آقای “جو کارنهان” از بچه‌های ناتی‌داگ صرفا خانم “امی هنیگ” و “نولان نورث” بوده است! زیرا در توئیتی جدید که در یکی از صفحات رسمی فیلم منتشر شده اظهارنظر قبلی اقای کارنهان به این شکل اصلاح شده است:

“وحشت نکنید مردم! جو کارنهان فیلمنامه آنچارتد را کاملا به مشورت امی‌ هنیگ و نولان نورث نوشته است و آن‌ها در توسعه این فیلم نقش دارند”

احتمالا آقای کارناهان نمی‌داند که خانم هنیگ با وجود اینکه یکی از خالقان اصلی بازی آنچارتد است، استودیو ناتی‌داگ را ترک کرده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *