واکنش «نیکل کیدمن» به اعتراضات هواداران در مورد اختلاف سنش با «جیسون موموآ» در فیلم «آکوامن»

«نیکل کیدمن» بازیگر ۵۱ ساله‌ی استرالیایی اگرچه ممکن است برای بازی در نقش مادر «جیسون موموآ» در فیلم «آکوامن» (Aquaman) به اندازه‌ی کافی مسن نباشد، اما او با وجود اعتراضات و شوخی‌های برخی، می‌گوید دلیلی برای مطرح شدن این حرف‌ها وجود ندارد.

کیدمن اختلاف سن خود را با قواعد دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی و عدم شناخت ما از نحوه‌ی زیست در آتلانتیس توجیه می‌کند. کیدمن در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: «در دنیای ابرقهرمانان، همه‌ی این چیزها برابر می‌شود و شخصیت آتلانتا درواقع اصلاً پیر نمی‌شود.»

کیدمن که در زمان تولد موموآ ۱۲ سال سن بیشتر نداشته، آخرین بار در سال ۱۹۹۵ در فیلمی براساس کتاب‌های کامیک ظاهر شده، وقتی که در فیلم «بتمن برای همیشه» (Batman Forever) در نقش معشوقه‌ی «بتمن» با بازی «وال کیلمر» نقش‌آفرینی کرد. اما این بار به جای نقش دکتر روانکاو «چیس مریدیان»، لباس ابرقهرمانی به تن خواهد کرد. کیدمن می‌گوید: «لباس از چیزی که به نظر پولک می‌رسد پوشیده شده، اما پولک نیست. نقش لذت‌بخشی بود و من مدل موهای بلند و آبشاری‌ام را بسیار دوست داشتم.»

در این مصاحبه بیشتر در مورد فیلم‌های بعدی کیدمن در ماه‌های آینده صحبت می‌شود و او جز اینکه انتخاب این نقش را به خاطر تجربه‌ی همکاری با «جیمز وان» پذیرفته، ارجاع دیگری به «آکوامن» نمی‌دهد.

فیلم «آکوامن» علاوه بر به تصویر کشیدن رابطه‌ی «آرتور کاری» (آکوامن) با مادرش، رابطه‌ی عاشقانه‌ی آرتور و «مرا» با بازی «امبر هرد» را نیز که در «لیگ عدالت»‌ گوشه‌هایی از آن را دیدیم به نمایش می‌گذارد. «پیتر سفران» تهیه‌کننده‌ی فیلم تابستان گذشته در مصاحبه‌ای به خبرنگاران گفت: «این رابطه را در این فیلم لزوماً داستانی عاشقانه نمی‌دانم. رگه‌هایی از «ایندیانا جونز» را دارد. «جیمز وان» می‌خواست این فیلم مفرح، پر زد و خورد، و اکتشافی را بسازد. همه از دیدن فیلم لذت خواهند برد. بنابراین، رابطه‌ی این دو شخصیت چیزی مانند رابطه‌ی «مایکل داگلاس» و «کیتلین ترنر» در «عشق‌بازی با سنگ» (Romancing the Stone) است که نهایتاً یک فیلم اکشن رمانتیک بود.»

پس از اکران فیلم «آکوامن» در تاریخ ۲۱ دسامبر، دی‌سی فیلم «شزم» (Shazam) را در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹، فیلم «جوکر» (Joker) را در تاریخ ۱۰ اکتبر، «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) را در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ و «واندر وومن ۱۹۸۴» را در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

تانی کال

30nama

  • نیکل کیدمن

    فیلم The Others «نیکل کیدمن» بازسازی می‌شود

    فیلم The Others «نیکل کیدمن» بازسازی می‌شود به فاصله‌ی یک روز پس از انتشار گزارش بازسازی «…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *