واکنش کیت هرینگتون به نامزدی وی در گلدن گلوب 2020

متوجه شدیم که سریال بازی تاج و تخت که در سال جاری هشتمین و آخرین فصل خود را به‌مخاطبانش تقدیم کرد، تنها یک نماینده را در میان نامزدهای مطرح شده‌ی این جایزه خواهد داشت و این نماینده کسی نیست جز کیت هرینگتون.

به‌همین مناسبت و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، هرینگتون که این روزها مشغول آماده شدن برای نقش‌آفرینی‌های جدید و تازه‌ی دوران پسا-جان اسنو است، در گفت‌وگو با بلاگ هالیوود ریپورتر از احساس خود پیرامون انتخاب شدنش به‌عنوان تنها نماینده‌ی سریال نام‌برده که در گلدن گلوب رقابت می‌کند، صحبت کرده است.

به‌نظر می‌رسد که حالا تنها نماینده‌ی تاج و تخت هستم. دارم آن روز را تصور می‌کنم که در مراسم حاضر شدم و بدون حضور دیگر اعضای تیم تولید سریال، تنهایی سر یک میز نشسته‌ام و به‌عنوان عضوی از تیم خلق Game of Thrones مراسم را دنبال می‌کنم. انتظار نداشتم که نام خودم در میان نامزدهای دریافت گلدن گلوب مطرح شود. فکر می‌کردم که خود سریال و بسیاری از سازنده‌ها برای دریافت برخی از جوایز رقابت کنند، اما انتظار نداشتم که اسم خودم به‌عنوان تنها نماینده‌ی «بازی تاج و تخت» در گلدن گلوب امسال مطرح شود. من در خانه مشغول استراحت و تمرین بودم و سپس از این موضوع باخبر شدم؛ احساسی فوق‌العاده داشتم. هروقت که می‌آیم خودم را برای خداحافظی با سریال آماده کنم، یک اتفاق یا یک چیز از راه می‌رسد و این سریال را برایم یادآوری می‌کند. باید از HFPA تشکر کنم که من را انتخاب کردند. برای خلق این سریال و این شخصیت سالیان زیادی را صرف کردیم. جان اسنو، سریال بازی تاج و تخت و تک‌تک لحظات این سریال را عاشقانه دوست دارم و این یک مورد بدیهی است. به‌عنوان بازیگر این شخصیت، از سرنوشت جان اسنو هم بسیار خرسند هستم و به خاطر رسیدن وی به آن پایان‌بندی خوشحالم.

هرینگتون در بخش بهترین بازیگران نقش‌ اول مرد باید با هنرمندانی مثل براین کاکس و رامی ملک رقابت کند و حضور او به‌عنوان تنها نماینده‌ی بازی تاج و تخت برای رقابت برسر جایزه‌ی گلدن گلوب، شاید بعضی هواداران این سریال را به‌یاد سکانس به یاد ماندنی جان اسنو در اپیزود Battle of The Bastards این سریال بیاندازد. البته تعداد زیادی از اعضای تیم ساخت Game of Thrones تنها غایبین گلدن گلوب 2020 نیستند و از اشخاصی همچون رابرت دنیرو و آدام سندلر تا کل تیم ساخت سریال واچمن (Watchmen) نیز در فهرست افراد/آثاری قرار می‌گیرند که انجمن منتقدان حتی آن‌ها را لایق دریافت نامزدی ندیدند. هرینگتون در ادامه‌ی صحبت‌های خود، با ستایش تیم سازنده به غیبت دیگر اعضای کلیدی پروژه‌ی تولید فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اشاره کرد:

بدیهی است که ناراحت باشم. اینکه قرار نیست در این رویداد همراه‌با امیلیا کلارک، پیتر دینکلیج و مخصوصا دیوید بنیاف و دی. بی. وایس و بیشتر شرکت کنم، واقعا ناراحت‌کننده است. دوست داشتم که تمامی اعضای تیم در بخش‌های مختلف برای دریافت جوایز رقابت می‌کردند و حس می‌کنم که باید این اتفاق رخ می‌داد. برای انتخاب شدنم به‌عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه‌ی برترین بازیگر نقش اول مرد خوشحالم و دوست دارم که سریال بیشتر و بیشتر به‌مخاطبان معرفی شود. پس در این رویداد به‌تنهایی حاضر می‌شوم و سعی می‌کنم بهترین نماینده‌ی ممکن برای اثر باشم. بر سر میز خود هم به‌تنهایی خواهم نشست تا تصاویر یادآور آن باشند که خیلی از افراد دیگر تیم ساخت فصل هشتم نیز باید در مراسم حضور پیدا می‌کردند.

پیتر دینکلیج، بازیگر تحسین‌شده‌ی نقش تیریون لنیستر که تا به این لحظه تنها شخصی از تیم سازنده‌ی Game of Thrones است که توانسته به خاطر این سریال برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب بشود نیز دیدگاهی مثل دیدگاه هرینگتون را مطرح کرد و از علاقه‌ی خود مبنی بر دیدن حضور دیوید بنیاف و دی‌بی وایس در این رویداد سخن به میان آورد:

کاری که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای پایان‌بندی قصه‌ی دنریس و صد البته جمع‌بندی کل اثر با فصل هشتم آن کردند، خارق‌العاده بود. به همه‌ی آن‌هایی که این شخصیت را بسیار دوست دارند و او را از صمیم قبل باور می‌کردند و به همین خاطر از D&D عصبانی هستند نیز باید بگویم که اگر داستان سریال را با دقت از ابتدا به انتها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که همیشه نشانه‌هایی که به رسیدن ملکه به چنین پایانی اشاره می‌کردند، در مسیر قرار داشتند.

گلدن گلوب 2020 در تاریخ دوشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۸ شمسی برگزار خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *