خانه ورزش اخبار ورزش واکنش گل‌محمدی به خبر عجیب درباره سرنوشت تراکتورسازی

واکنش گل‌محمدی به خبر عجیب درباره سرنوشت تراکتورسازی

0

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه به دلیل مشکلات به وجود آمده بر سر مالکیت باشگاه و محرومیت از نقل و انتقالات یحیی گل محمدی از قبول سرمربی گری تراکتورسازی پشیمان شده است.

یحیی گل محمدی با تکذیب این خبر به خبرنگار سایت نود گفت: من نمی دانم این حرف ها بر چه اساسی منتشر شده است و روحم از این مسائل خبر ندارد. باشگاه در حال تلاش است که بتواند قرارداد بازیکنان را تمدید کند چون ما نمی توانیم بازیکن بگیریم و همین نفرات را باید در تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: این که بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم یا نگیریم موضوعی است که باشگاه و فدراسیون پیگیر آن هستند. اگر بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم می توانیم سه بازیکن را بعد از هفته ششم اضافه کنیم و اگر نتوانیم بگیریم از این امتیاز هم محروم می شویم و کار سخت تر می شود. الان چند بازیکن ما احتمال جدایی شان وجود دارد. اخباری که با سایپا قرارداد دارد و سعید آقایی که به گسترش فولاد بدهی دارد اما امیدوارم که با سایر بازیکنان توافقات حاصل شود  و این مشکلات حل شود.

گل محمدی افزود: من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بستم و به قراردادی که بستم متعهدم. کار سخت تر از این هم شود می ایستم و کار می کنم. دوران خاص و ویژه ای برای تراکتور است و نیاز به عزم و اراده و همدلی ویژه ای بین همه تراکتوری ها از مسئولان باشگاه تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران است و همه باید دست به دست هم بدهند و با سخت کوشی و تلاش مضاعف این مشکل و دوران را پشت سر بگذاریم تا به نیم فصل برسیم و به حالت عادی برگردیم و بازیکن بگیریم.

سرمربی جدید تراکتورسازی افزود: من افتخار می کنم که مربی تراکتور هستم و دلیلی ندارد با هر اتفاقی در تصمیمم تجدید نظر کنم. نهایت اتفاق این است که نتوانیم بازیکن آزاد بگیریم و کارمان سخت شود و شاید بازیکنانی را از دست بدهیم و کارمان سخت تر شود اما این دلیل نمی شود که من با هر اتفاقی تصمیم جدیدی بگیرم. تراکتورسازی باشگاه بزرگ و پرطرفداری است و من به آنها احترام می گذارم و معتقدم با سخت کوشی،  کار، حمایت و همدلی می توان همه این مسائل را جبران کرد.

گل محمدی در پایان گفت: هواداران تراکتور نگران این مسائل نباشند و انشاءالله دست در دست هم برای سربلندی تراکتور تلاش می کنیم. امیدوارم در این مسئولیت خطیر و سخت نزد هواداران پرشور تراکتور سربلند باشیم. ما به حمایت آنها نیاز داریم، در روزهای سخت و خاص تراکتور هستیم و باید بیش از هر زمان دیگری شاهد حمایت هواداران باشیم که از این برهه خاص عبور کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *