«واکین فینیکس» در تظاهرات لندن: همه‌ ما ریاکاریم

«واکین فینیکس» ستاره‌ی فیلم «جوکر» امروز در تظاهرات حمایت از حقوق حیوانات در لندن از مردم جهان تقاضا کرد که به مصرف غذاهای گیاهی روی بیاورند و ادعا کرد که همگی ما ریاکاریم.

او پیش از آنکه در مراسم بفتا حاضر شود و جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش اول را با «جوکر» به خانه ببرد، از مردم خواست از مصرف محصولات گوشتی پرهیز کنند و غذاهای گیاهی را جایگزین آن کنند. فینیکس در مقابل افرادی که پلاکاردهایی با شکل مرغ‌های در قفس زندانی شده در دست داشتند ایستاد تا با استفاده از نفوذ خود بنری ۳۶ متر مربعی از «تاور بریج» که حامل یک پیام بود آویزان کند: «دامداری کارخانه‌ای سیاره‌ی ما را نابود می‌کند. گیاه‌خوار شوید.»

فینیکس فعال حقوق حیوانات که از سه سالگی گیاه‌خوار شده، اخیراً ساعاتی پس از دریافت جایزه‌ی بازیگری از «صنف بازیگران» آمریکا به یک کشتارگاه خوک در لس‌آنجلس رفت و در آنجا با ارسال ویدیویی از شناعت کشتن حیوانات گفت.

به گزارش اسوشیتد پرس، فینیکس ۴۵ ساله پس از تظاهرات می‌گوید: «همه‌ی ما به نوعی انسان‌هایی ریاکار هستیم. تلاش می‌کنیم کار درست را انجام دهیم و باز هم مرتکب اشتباه می‌شویم.»

او که به همکاران بازیگرش توصیه کرده بود از جت شخصی استفاده نکنند، اخیراً «خبرنگاران خارجی هالیوود»، تشکیلات برگزار کننده‌ی گلدن گلوب را ترغیب کرده بود در این مراسم غذاهای گیاهی سرو کنند. او گفته بود: «به جای قضاوت در مورد یکدیگر و حمله به هم، باید تلاش کنیم به یکدیگر یاری برسانیم و به هم در مورد ایجاد تغییر آموزش دهیم. من می‌توانم اصلاحات زیادی در زندگی خودم ایجاد کنم و سعی دارم این کارها را انجام دهم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *