ورود لیام نیسون به دنیای «مردان سیاهپوش»

لیام نیسن ستاره فیلم‌های اکشن «ربوده شده» مشغول مذاکره با استودیوی سونی است تا در صورت توافق نهایی، در دنباله مستقل «مردان سیاهپوش» مقابل دوربین برود. ورایتی به نقل از منابع آگاه نوشته اف. گری گری که دو فیلم «یکراست بیرون کامپتن» و «سرنوشت خشمگین‌ها» را در کارنامه دارد برای کارگردانی این پروژه با سونی قرارداد بسته است. علاوه بر این، حضور کریس همزورث و تسا تامپسن هم در این دنباله سینمایی قطعی شده است.

سونی قصد دارد به سرعت تولید این پروژه را از اوایل پاییز امسال آغاز کند و مت هالووی و آرت مارکوم زوج فیلمنامه‌نویس معروف هالیوود را استخدام کرده است. آن دو نگارش فیلمنامه «مرد آهنی» و «مجازاتگر: منطقه جنگی» را در کارنامه کاری مشترک‌شان دارند.

طبق برنامه‌ریزی سونی، دنباله مستقل «مردان سیاهپوش» از 17 مه 2019 در سینماها اکران می‌شود. نسخه اصلی «مردان سیاهپوش» با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و تامی لی جونز مقابل دوربین رفت. آن دو به عنوان ماموران یک سازمان مخفی معروف به «مردان سیاهپوش» ماموریت داشتند از زمین در برابر موجودات شرور بین کهکشانی محافظت کنند.

فیلم اول که سال 1997 روی پرده رفت به لحاظ تجاری با موفقیتی چشمگیر روبرو شد و تولید دو دنباله دیگر را هم به همراه داشت. استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این تولید این پروژه سینمایی حضور دارد.

نیسن 65 ساله قرار است در نقش مدیر شعبه انگلیسی این سازمان ظاهر شود. ریپ تام نقش مدیر شعبه امریکا را در فیلم‌های اصلی ایفا کرده است. جدیدترین فیلم نیسن با عنوان «بیوه‌ها» ساخته استیو مک‌کویین پاییز امسال در سینماها اکران می‌شود.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *