«وس اندرسون» دهمین فیلم بلندش را در فرانسه می‌سازد

«وس اندرسون» پس از گذشت کمتر از یکسال از ساخت «جزیره‌ی سگ‌ها» آماده‌ی نشستن بر روی صندلی کارگردانی می‌شود. «نیو ریپابلیک» اخیراً گزارش داده است که اندرسون شهر آنگولم فرانسه را برای لوکیشن فیلمبرداری فیلم بعدی خود که دهمین فیلم بلند کارگردان خواهد بود، انتخاب کرده است.

آنگولم در جنوب غربی فرانسه واقع شده و مرکز شهرستان شارانت است. در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود فیلمبرداری فیلم از فوریه ۲۰۱۹ آغاز شود و دست کم چهار ماه به طول بینجامد. اندرسون به فیلمبرداری آثارش در لوکیشن‌های واقعی شهره است. این فیلمساز سابقه همکاری با بازیگران فرانسوی از جمله «لئا سیدو» و «متیو آمالریک» را دارد.

فیلم «جزیره‌ی سگ‌ها»ی اندرسون ماه مارچ گذشته توسط فاکس سرچلایت اکران شد. پیش‌بینی می‌شود این انیمیشن استاپ-موشن در بخش بهترین انیمیشن و بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قصه و بازیگران فیلم منتشر نشده است. فیلم «جزیره‌ی سگ‌ها» در استودیو‌های «۳ مایل» لندن ساخته شد درحالی‌که بخش اعظمی از «هتل بزرگ بوداپست» دیگر فیلم اندرسون در گورلیتز آلمان فیلمبرداری شد. اندرسون سال‌هاست که در کشور فرانسه زندگی می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *