خانه ورزش اخبار ورزش ونتورا: تصمیم منچستریونایتد در قبال دارمیان، عجیب و غریب است!

ونتورا: تصمیم منچستریونایتد در قبال دارمیان، عجیب و غریب است!

0

متیو دارمیان مدافع ایتالیایی منچستریونایتد که هفته گذشته در فینال لیگ اروپا برای تیمش به میدان رفت و با شیاطین سرخ قهرمانی در لیگ اروپا را جشن گرفت، طبق تصمیم باشگاه نمی تواند تا پیش از پنجم ژوئن، به اردوی تیم ملی ایتالیا ملحق شود. به این ترتیب او قطعاً در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل سن مارینو در روز سی و یکم می، غایب خواهد بود. موضوعی که باعث عصبانیت ونتورا سرمربی ایتالیا شده است:

من دارمیان را به فهرست تیم ملی اضافه کردم ولی او از سوی یونایتد این اجازه را ندارد که پیش از پنجم ژوئن به اردوی تیم ملی ملحق شود. این یک تصمیم عجیب و غریب است، دارمیان بعد از فینال لیگ اروپا به میدان نرفته است و با این شرایط فکر نمی کنم او را برای مسابقه مقابل اروگوئه هم در اختیار داشته باشیم.

البته از این بابت گریه نمی کنیم چرا که بازیکنان زیادی را در ماه های گذشته از دست داده ایم اما جوانان زیادی در اردوی تیم ملی حضور دارند که برایمان مهم هستند، بازیکنانی مثل: کونتی، دی آمبروسیو و اسپیناتزولا.

ایتالیا بعد از بازی مقابل سن مارینو، روز هفت ژوئن به مصاف اروگوئه می رود و سپس ۱۱ ژوئن مقابل لیختن اشتاین بازی خواهد کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *