خانه ورزش اخبار ورزش ونگر: بیشتر از هر کس دیگری، از خودم متنفرم!

ونگر: بیشتر از هر کس دیگری، از خودم متنفرم!

0

نتایج ضعیف هفته های اخیر آرسنال باعث شده انتقادها از آرسن ونگر سرمربی فرانسوی و کهنه کار توپچی ها بسیار بیشتر از قبل شود، حتی برخی از هواداران با بالابردن بنرهایی خواستار جدایی ونگر از آرسنال شده اند. اما سرمربی فرانسوی آرسنال در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی نروژی در واکنش به این انتقادها چنین گفته است:

من هم مثل هر کس دیگری، دوست دارم به جای ان که مورد نفرت دیگران باشم، مردم من را دوست داشته باشند. البته در عین حال می دانم که موضوع شخصی نیست. در حقیقت انتقادها متوجه سرمربی ای است که برنده نمی شود و هواداران پیروزشدن را می خواهند. اما من می توانم تفاوت را رقم بزنم.

این انتقادها را صرفاً متوجه شخص خودم نمی دانم. در واقع وقتی برنده نمی شویم، بیش از همه، خودم هستم که از شخص خودم متنفر می شوم. من بازنده بدی هستم.

مردم قهرمانی می خواهند، اگر قهرمان جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان نشوید، نتیجه بسیار بدی است. اما اگر به نتایج تیم در سه فصل گذشته نگاه کنید، دو بار قهرمان جام حذفی شده ایم و در لیگ چهارم، سوم و دوم شده ایم. اکنون باز هم در فینال جام حذفی هستیم. درست است کاملاً خوشحال نیستیم، چرا که قهرمانی در همه جام ها را می خواهیم و نه فقط یک جام. اما باید بپذیرید و با این موضوع کنار آمد، رئال مادرید هم ۵ فصل است که در لیگ قهرمان نشده است. لیورپول هم ۲۰ سال است که قهرمان لیگ نشده است. قهرمانی سخت است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *