خانه ورزش اخبار ورزش ونگر: سانچر برای باشگاه تعیین تکلیف نمی کند؛ اوزیل مقابل بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد

ونگر: سانچر برای باشگاه تعیین تکلیف نمی کند؛ اوزیل مقابل بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد

0

آرسن ونگر در کنفرانس خبری قبل از دیدار با بایرن مونیخ عنوان کرد که هیچ مشکلی با الکسیس سانچر ندارد. سرمربی فرانسوی آرسنال همچنین از غیبت احتمالی مسوت اوزیل در این بازی خبر داد. در بازی روز شنبه مقابل لیورپول، ونگر در نیمه دوم سانچز را به زمین فرستاد و بعد از آن اخباری مبنی بر اختلاف بین این دو و خروج سانچز از تیم در پایان فصل منتشر شد.

ونگر درباره صحبت های اخیر پیرامون اختلافش با سانچز گفت:

من از چیزی خبر ندارم، هیچ چیز. این اخبار کاملا اشتباه هستند. اما من در عین حال شماها را درک می کنم که باید صفحات روزنامه ها را پر کنید و ما به این کار احترام می گذاریم. زمانی که شما یک بازی را برنده نمی شوید، همیشه داستان ها واقعی منتشر نمی شوند. بعد از بازی با لیورپول دلیل نیمکت نشینی سانچز را شرح دادم. او یک بازیکن متعهد است اما گاها رفتارهای مفرط از خود بروز می دهد اما شما همچین چیزهایی را در تاریخ هر باشگاه به مراتب داشته اید.

رابطه من با الکسیس کاملا صادقانه است و مانند دیگر بازیکنان با او برخورد می شود. هنوز ۱۵ ماه از قرارداد او با باشگاه باقی مانده است و او به تنهایی نمی تواند درباره آینده اش تصمیم گیری کند. برای بازی دادن به الکسیس هنوز تصمیم نگرفته ام اما امیدوارم او فردا شب خوشحال باشد.

ونگر همچنین درباره وضعیت مسوت اوزیل که به دلیل ابتلا به آنفولانزا بازی برابر لیورپول را هم از دست داده بود گفت:

فکر نمی کنم اوزیل از لحاظ جسمانی آمادگی کافی جهت حضور در کادر بازیکنان برای بازی مقابل بایرن مونیخ را داشته باشد. او باید برای آخر هفته آماده شود.

درباره آینده:

فکر می کنم من این باشگاه را ساخته ام. می خواهم آرسنال همیشه موفق باشد پس قبل از تصمیم گیری درباره آینده ام می خواهم کمی زمان داشته باشم. دوست دارم ببینم این فصل را چگونه به پایان می رسانیم و سپس تصمیم بگیرم.

بازی مقابل بایرن مونیخ:

برای این بازی مصدوم جدیدی نداریم. بازیکنان آماده مبارزه کردن هستند. ما شانس کمی برای زنده ماندن داریم و باید برای آن تلاش کنیم. من فکر می کنم ما بهترین باشگاه جهان هستیم و باید تعهد و غرور خود را نشان دهیم. فکر می کنم خوشحالی کوتاه مدت بسیار آسان تر از خوشحالی ها طولانی مدت به دست می آیند.

آرسنال در مونیخ ۵-۱ بازی را به بایرن مونیخ واگذار کرد و اکنون کاری دشوار برای جبران این نتیجه در پیش دارند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *