ویدیوی جدیدی از فیلم ماجرای نیمروز: رد خون

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» در حال طی کردن مراحل فیلمبرداری است. این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته خواهد شد و تهیه آن نیز بر عهده سید محمود رضوی خواهد بود. این فیلم محصول سازمان مهر است. «ماجرای نیمروز: رد خون» به نوعی ادامه فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به شمار می‌رود و برخی از اخبار حاکی از این هستند که این فیلم سینمایی با محوریت عملیات مرصاد ساخته خواهد شد. «ماجرای نیمروز: رد خون» برای حضور در جشنواره فجر در حال ساخت است. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، به تازگی ویدیو جدیدی از این فیلم سینمایی با محوریت مراحل ساخت فیلم منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید ویدیو جدید فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» را ببینید.


فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» با بازی بازیگرانی مانند بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، هستی مهدوی، محسن کیایی، حسین مهری و مهدی زمین‌پرداز ساخته خواهد شد. جواد عزتی، هادی حجازی فر و مهدی زمین پرداز در قسمت اول فیلم یعنی فیلم «ماجرای نیمروز» هم حضور داشتند. جواد عزتی پیش از این علاوه بر فیلم «ماجرای نیمروز» در فیلم «لاتاری» هم با محمدحسین مهدویان همکاری کرده است. هادی حجازی فر نیز سابقه همکاری را با مهدویان در فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» دارد. مهدی زمین پرداز نیز پیش از این به جز «ماجرای نیمروز» در فیلم «لاتاری» نقش آفرینی کرده است.

بهنوش طباطبایی، بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «سیانور»، «زیر سقف دودی» و «مصائب دوشیزه» را دارد. هستی مهدوی نیز تاکنون در فیلم‌هایی مانند «آذر»، «کمدی انسانی» و «پنجاه کیلو آلبالو» حضور داشته است. محسن کیایی نیز که یکی دیگر از بازیگران فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» است، در فیلم‌هایی مانند «بارکد» و «سد معبر» نقش آفرینی کرده است. حسین مهری نیز از دیگر بازیگران «ماجرای نیمروز» است که در «ماجرای نیمروز: رد خون» حضور خواهد داشت. این بازیگر سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «زرد» و سریال‌هایی مانند «سرزمین کهن» را داشته است.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *