«ویل اسمیت» نقش پدر «سرینا ویلیامز» را بازی می‌کند

«ویل اسمیت» در فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) به نویسندگی «زک بیلین» نقش «ریچارد ویلیامز» پدر ونوس و سرینا ویلیامز خواهران تنیس‌باز آمریکایی را بازی می‌کند. ریچارد با اینکه زندگی سختی را سپری کرده بود و تجربه‌ای در زمینه‌ی ورزش تنیس نداشت، دو بازیکن تنیس حرفه‌ای و پرافتخار تحویل جامعه‌ی ورزش آمریکا داد. وقتی که دختران «ریچارد ویلیامز» در سنین خردسالی بودند، طرحی ۷۸ صفحه‌ای برای ورود آنان به میادین حرفه‌ای تدوین کرد. او دروس تنیس را در زمین‌های بی‌کیفیت کمپتون درحالی به فرزندانش آموزش داد که تمایلی به ورزش نشان نمی‌دادند. خواهران ویلیامز بعدها به پرافتخارترین بازیکنان تنیس زن تاریخ آمریکا بدل شدند. سرینا ۲۳ قهرمانی و ونوس ۷ قهرمانی در مسابقات گرند اسلم کسب کرده‌اند.

این دو خواهر وقتی به شهرت رسیدند که سرینا در سال ۱۹۹۹ قهرمان مسابقات تنیس آزاد آمریکا و ونوس در سال ۲۰۰۰ با غلبه بر «لیندزی دیونپورت» قهرمان ویمبلدون شد. پس از این پیروزی، ریچارد به جایگاه گزارشگر شبکه‌ی NBC وارد شد و به رقص درآمد. «کریس ایورت» مجری شبکه بعدها گفت: «فکر می‌کردیم سقف دارد روی سرمان خراب می‌شود.»

«تیم وایت» و «ترور وایت» که سابقه‌ی تهیه‌کنندگی در فیلم‌های «پُست» اسپیلبرگ، و «اینگرید به غرب می‌رود» با بازی «آبری پلازا» را دارند، در استودیوی «استار تروور» این فیلم را تولید می‌کنند.

اسمیت به زودی فیلم «علاءالدین» دیزنی را روی پرده خواهد داشت. او اخیراً از بازی در دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) کناره‌گیری کرد. او فیلم دیگری در سال‌های بعد ندارد و به همین علت «شاه ریچارد» می‌تواند به زودی مراحل تولید را پشت سر بگذارد و آماده‌ی نمایش شود. اسمیت در حال حاضر مشغول فیلمبرداری (Bad Boys For Life) است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *