«وین دیزل» از آغاز فیلمبرداری Fast & Furious 9 خبر داد

چندگانه‌ی «سریع و خشن» (Fast and Furious) با همکاری «جاستین لین» کارگردان شماره‌های قبلی، بار دیگر به پیش می‌رود. طبق اعلام «وین دیزل»، فیلمبرداری قسمت نهم «سریع و خشن» از ماه فوریه در لندن آغاز می‌شود. دیزل با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به همراه همبازی‌اش «میشل رودریگز» بازگشت «دامنیک تورتو» و «لتی اورتیز» را تأیید کرد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از داستان قسمت نهم منتشر نشده، و تنها بازگشت بازیگران اصلی و «جاستین لین» به عنوان کارگردان قطعی شده و این درحالی است که «دووین جانسون» و «جیسون استاتهام» مشغول فیلمبرداری اسپین‌آف همین چندگانه‌اند و حضورشان در قسمت جدید حتمی نشده است.

«جاستن لین» با کارگردانی «سریع و خشن: توکیو دریفت» (The Fast & the Furious: Tokyo Drift)، «سریع و خشن» (Fast & Furious)، «سریع و خشن ۵» (Fast Five) و «سریع و خشن ۶» (Fast & Furious 6) به موفقیت‌های چشمگیری در گیشه دست یافت و به همین علت برای کارگردانی قسمت نهم و دهم بازگردانده شد.

پیش از اکران قسمت نهم، دوستداران این چندگانه می‌توانند از اسپین‌آف آن که «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شا» (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) به کارگردانی «دیوید لیچ» لذت ببرند. لیچ فیلم‌های «ددپول ۲» و «جان ویک» را کارگردانی کرده است.

لیچ در مصاحبه با «توتام فیلم» در خصوص این اسپین‌آف می‌گوید: «ما قرار است با این دو شخصیت محبوب چندگانه مسیری هیجان‌انگیز در پیش بگیریم. فیلم‌های الهام‌بخش من کلاسیک‌هایی نظیر «اسلحه‌ی مرگبار» (Lethal Weapon) و «۴۸ ساعت» (48 Hrs.) خواهد بود، یا آن دسته از کمدی‌های پلیسی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی… این پویایی در چندگانه‌ی اصلی [سریع و خشن] وجود دارد، و ما قرار است دنیایی جدید براساس آن بنا کنیم.»

قسمت نهم «سریع و خشن» برای اکران در تاریخ ۱۰ آپریل ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *