«وین دیزل» با دنباله Bloodshot بازمی‌گردد

اقتباس سینمایی از کامیک «بلادشات» با شیوع پاندمی ویروس کرونا تنها دو هفته فرصت اکران در سالن‌های سینما را پیدا کرد، با این حال، «سی‌بی‌آر» گزارش می‌دهد که دنباله‌ی این فیلم با بازگشت «وین دیزل» در حال توسعه است. نسخه‌ی سینمایی ابرقهرمان محبوب «ولینت اینترتینمنت» مارس گذشته توسط سونی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شد.

«دن مینتس» مدیر دی‌ام‌جی اینترتینمنت به‌تازگی برنامه‌های خود برای تولید یک دنباله را تأیید کرده و می‌گوید انتظار دارد که «وین دیزل» برای بازی در نقش اول فیلم بازگردد. او می‌گوید: «فکر می‌کنم که [بلادشات] بسیار موفق بود، مخاطبین بسیار زیادی آن را دیدند و عملکردش در پلتفرم‌های دیجیتال نیز بسیار خوب بود اما نمی‌توان از همان روند تکامل ماقبل-کووید برای دنباله استفاده کرد. [آیا] «وین دیزل» و دیگر عوامل بازمی‌گردند؟ بله، زیرا عملکرد فیلم و واکنش‌ها بسیار خوب بودند، مسئله این است که این واکنش‌ها در فضایی غیرشفاش بر خلاف باکس آفیس که فروش آن مشخص است صورت گرفته.»

دیزل در «بلادشات» که قرار بود آغازگر یک دنیای سینمایی با ابرقهرمانان ولینت باشد، در نقش سرباز یبازی کرد که در حین انجام وظیفه می‌میرد اما با استفاده از سایبرنتیک پیشرفته دوباره متولد می‌شود و قدرت‌های ابرانسانی به دست می‌آورد. این شخصیت توسط «کوین ون‌هوک»، «دان پرلین» و «باب لیتون» در سال ۱۹۹۲ خلق شد.

فیلم «بلادشات» با بودجه‌ی ۴۵ میلیون دلاری به تولید رسید و در طول دو هفته اکرانش در بازارهای جهانی ۳۳.۴۸ میلیون دلار فروخت. این عنوان در پلتفرم‌های دیجیتال بسیار موفق بود و تا ماه‌ها در میان ۱۰ فیلم برتر آیتونز قرار داشت. «دیو ویلسون» کارگردان و «اریک هایسرر» و «جف وادلو» نویسندگان و «توبی کبل» و «گای پیرس» از جمله دیگر بازیگران فیلم بودند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *