ویژه‌برنامه سریال Parks and Recreation ساخته می‌شود

«لزلی نوپ»، «ران سوانسون»، و سایر شخصیت‌های «پارک‌ها و نوسازی» ۳۰ آوریل در یک ویژه‌برنامه‌ی متن-محور برای شبکه‌ی NBC بازی می‌کنند. تمامی شخصت‌های سریال برای یک ویژه‌برنامه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای با بازی «ایمی پولر»، «رشیدا جونز»، «عزیز انصاری»، «نیک آفرمن»، «آبری پلازا»، «کریس پرت»، «آدام اسکات»، «راب لو»، «جیم اوهایر»، و «رتا» حاضر خواهند شد. بعضی از بازیگران مهمان در دنیای «پانی» نیز ممکن است در این ویژه‌برنامه حضور پیدا کنند.

این ویژه‌برنامه که ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت منطقه‌ی زمانی اقیانوس آرام روی ایر می‌رود در مورد تلاش‌های «لزلی نوپ» با بازی پولر برای ارتباط برقرار کردن با دوستانش در روزهای قرنطینه است.

«مایکل شور» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال می‌گوید: «مثل بسیاری از مردم، ما هم به دنبال‌ راه‌هایی برای کمک بودیم و احساس کردیم که بازگرداندن این شخصیت‌ها برای یک شب می‌تواند موجب جمع‌آوری پول شود. ایمیلی امیدوارانه به بازیگران سریال فرستادم و آن‌ها همگی ظرف ۴۵ دقیقه برای بازگشت آماده شدند. گروه سازندگان «پارک‌ها و نوسازی» یک بخش ۳۰ دقیقه‌ای دیگر از دنیای (قرنطینه‌شده) شهر پانی تولد کرده که امیدواریم همه از آن لذت ببرند. و مبالغی را اهدا کنند!» این ویژه برنامه برای سازمان «فیدینگ آمریکا» کمک مالی جمع‌آوری می‌کند.

سریال «پارک‌ها و نوسازی» که در سال ۲۰۱۵ با فصل هفتم به پایان رسید، یکی از بهترین سریال‌های سیت‌کام تاریخ تلویزیون دانسته می‌شود. شور سال گذشته از احتمال بازگشت بازیگران در قالب یک ویژه‌برنامه گفته به مناسبت دهمین سالگرد پخش سریال گفته بود. او یادآور شده بود که تولید ویژه‌برنامه به وجود ایده‌ای درخور و آمادگی تمامی بازیگران کلیدی بستگی خواهد داشت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *