بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، پابلو شرایبر اولین نفری است که به طور رسمی نام خود را به عنوان جایگزین جای خالی نقش ولورین در سری فیلم های X-Men (مردان ایکس) معرفی کرده است. هیو جکمن بارها بیان کرده است که بازی در فیلم  Logan (لوگان) آخرین باری است که او چنگال های ولورین را در دست می کند. پس از ۱۷۷ سال، هیو جکمن میراثی سخت و سنگین از خود برای بازیگر بعدی این نقش به جای گذشته است.

قطعا چند نفر هستند که احساس می کنند می توانند این نقش نمادین را بدست بگیرند که شامل بازیگر سریال خدایان آمریکایی می باشد. در مصاحبه ای در مورد پایان فصل اول سریال خدایان آمریکایی، شرایبر اشاره کرده است که از بازی نقش های ابرقهرمانی آزرده نمی شود و دو کاراکتر خاص هستند که او دوست دارد نقش آنها را ایفا کند.

شرایبر بیان کرده است که او از طرفداران سر سخت ولورین در دهه ۸۰ میلادی بوده است. لازم به ذکر است که برادر پابلو یعنی لیو شرایبر نقش برادر ولورین یعنی سیبرتوث را در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) ایفا کرده است. در حالی که فیلم چندان مورد پسند منتقدان نبود ولی لیو شرایبر ستایش زیادی را برای ایفای نقش ویکتور کرید بدست آورد. زمانی که از شرایبر در مورد تیم دوتایی برادران شرایبر در نقش های ولورین و سیبرتوث سوال شد، پابلو سطح چشم داشت و انتظار کمتری داشت.

ولورین

او در همین مورد بیان می کند:

“من یکی از طرفداران سرسخت کاراکترهای ولورین و دردویل بودم. این دو، کاراکترهای مورد علاقه من می باشند و من هر لحظه که شانس ایفای نقش هر کدام را داشته باشم بلافاصله آن را می پذیرم. من فکر می کنم که کار هیو جکمن با نقش ولورین به پایان رسیده است، پس شاید زمان آن رسیده است تا شاهد یک بازسازی از فیلم های ولورین یا ولورینی تازه باشیم. شاید ما بتوانیم سیبرتوث را بازسازی کنیم. فکر نکنم که او [لیو شرایبر] موافق بازی نقش سیبرتوث در کنار بازی من در نقش ولورین باشد.”

در سریال خدایان آمریکایی، پابلو شرایبر نقش مد سوئینی را بازی می کند که یک لپرکان (موجودی جن مانند در اساطیر ایرلندی) است که می خواهد جذابیت از دست رفته خود را باز یابد. او همچنین برای بازی اش در سریال های مورد تحسینی همچون Orange is the New Black (نارنجی، سیاه جدید است) و Weeds (علف ها) و The Wire (سیم) شناخته می شود.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *