«پاتریک جی. آدامز» به فصل پایانی Suits بازمی‌گردد

«پاتریک جی. آدامز» ستاره‌ی سابق سریال «سوتس» (Suits) شبکه‌ی USA در فصل ۱۰ اپیزودی پایانی حضور خواهد داشت. او در اپیزود پنجم سریال بار دیگر در نقش «مایک راس» ظاهر می‌شود و باید در یک پرونده‌ی جدید در مقابل «هاروی اسپکتر» (گابریل مکت) و «سامانتا ویلر» (کاترین هیگل)‌ قرار بگیرد. علاوه بر این قسمت، شایعه‌ی حضور او در اپیزود پایانی سریال نیز شنیده می‌شود.

آدامز در این باره می‌گوید: «بسیار خوشحالم که سهمی در فصل پایانی «سوتس» دارم. دلم برای این خانواده‌ی تلویزیونی تنگ شده بود و حالا باید ببینیم «مایک راس» برای آخرین بار قرار است چه دردسرهایی درست کند. اما اگر دپارتمان تدارکات فکر می‌کند که کت و شلواری که با جدایی‌ام از سریال به سرقت بردم بازمی‌گردانم، سخت ناامید خواهند شد.»

هنگامی که شبکه‌ی کابلی USA سفارش ساخت فصل نهم و پایانی «سوتس» را صادر کرد، «آرون کورش» شورانر، تهیه‌کننده و خالق سریال گفته بود که نمی‌تواند به بازگشت مایک فکر نکند. اکنون که بازگشت آدامز تأیید شده، کورش در مورد جزئیات داستان این شخصیت صحبت می‌کند و پرسشی اشاره می‌کند که ذهن بسیاری از هواداران را به خود مشغول گردانده است: آیا مایک و ریچل بچه‌دار شده‌اند و آیا امکان بازی مجدد «مگان مارکل» به فصل جدید وجود دارد؟

کورش می‌گوید: «هیچگاه این پرسش در ذهن من شکل نگرفت که آیا تمایل دارم مایک به سریال بازگردد یا نه. او یکی از شخصیت‌های بنیادین است؛ سریال بر اساس این شخصیت و البته دیگر شخصیت‌ها بنا نهاده شد، اما پی‌ریزی سریال براساس پاتریک و مایک بود و ما همگی تمایل داشتیم که او بازگردد. سؤال اینجا بود که چگونه به شکلی ارگانیک و رضایت‌بخش او را وارد قصه کنیم. سپس باید از این مسئله اطمینان حاصل می‌کردم که او، از آنجا که به تازگی پدر شده، وقت بازی دارد یا نه. بعد از آنکه در مورد نحوه‌ی ورودش به نتیجه رسیدیم، با او تماس گرفتیم. به منزلش رفتم، او درختان زیتونش را به من نشان داد که البته شگفت‌انگیز بودند. برای صرف شام بیرون رفتیم، و در موردش حرف زدیم. ایده‌هایم را برایش توضیح دادم، بسیار هیجان‌زده شد. و سپس انجامش دادیم.»

در فصل نهم «سوتس» هاروی و «دانا» (سارا رفرتی) سعی می‌کنند اعتبار از دست رفته‌ی شرکت را به همراه همکارانشان «لوئیس لیت» (ریک هافمن)، «الکس ویلیامز» (دولی هیل)، «کاترینا بنت» (آماندا شول) و سامانتا احیا کنند. کورش می‌گوید وقتی مایک در اپیزود پنجم بازمی‌گردد، «کارش به جایی می‌رسد که باید در پرونده‌ای در مقابل هاروی و سامانتا قرار بگیرد. او دقیقاً از مشارکت سامانتا آگاه نیست، اما از دخالت هاروی مطلع است.»

آدامز و مارکل در پایان فصل هفتم وقتی که شخصیت‌هایشان ازدواج کردند، از سریال جدا شدند. کورش در پاسخ به این پرسش که آیا پس از بازگشت مایک به شخصیت ریچل هم اشاره می‌شود یا نه می‌گوید: «اگر به فصل هشتم و نهم نگاه کنید می‌بینید که بعد از جدایی این دو، افراد به آنان اشاره می‌کنند حتی وقتی که مایک هنوز بازنگشته است. وقتی که برمی‌گردد، فکر می‌کنم خبرهای تازه‌ای هم از ریچل در اختیارمان قرار می‌گیرد. در حال حاضر هنوز در مورد بچه‌دار شدنشان تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم، اما کسی چه می‌داند.»

کورش بازگشت مایک به اپیزود پایانی را تأیید نمی‌کند اما پاسخی مرموز ارائه می‌دهد: «او می‌رود و ما نمی‌دانیم که دوباره بازمی‌گردد یا نه. اگر پاسخ‌‌های قبلی من به این پرسش را پی بگیرید، خواهید دید که شما را به پاسخی قطعی هدایت کرده‌ام.»

آدامز پس از بازی در اپیزود پنجم از فصل نهم «سوتس» باید در سریال «مردان واقعی» (Right Stuff) شبکه‌ی نشنال جئوگرافیک که بر اساس کتاب «تام وولف» ساخته شده،‌ در نقش «جان گلن» فضانورد آمریکایی بازی کند. این نقش به گفته‌ی کورش مانع از حضورش در اپیزود پایانی «سوتس»‌ نخواهد شد اما فرصت کارگردانی اپیزود ماقبل پایانی را از او می‌گیرد. آدامز چهار اپیزود از سریال از جمله صدمین اپیزود را کارگردانی کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *