پارامونت اکران دنباله‌های Mission Impossible را به تأخیر انداخت

اگر کتابی در مورد پاندمی کووید-۱۹ و تأثیر آن بر هالیوود و صنعت فیلمسازی نوشته شود، «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) جایگاه ویژه‌ای در آن خواهد داشت، به این علت که این فیلم اکشن با بازی «تام کروز» اولین پروژه‌ی بزرگی بود که فیلمبرداری خود را در پی شیوع ویروس در ایتالیا متوقف کرد. پس از گذشت نزدیک به دو ماه، به نظر می‌رسد که توقف فیلمبرداری نه تنها ادامه دارد، بلکه استودیو را وادار کرده است تا تاریخ اکران هر دو دنباله‌ی «مأموریت غیرممکن» را به تأخیر بیندازد.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که هر دو فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» و «مأموریت غیرممکن ۸» به دنبال پاندمی ویروس کرونا به تأخیر خواهند افتاد. «کریستفر مک‌کواری» در نظر داشت که این دو قسمت را به صورت یکجا فیلمبرداری کند و سپس آن‌ها را تابستان سال ۲۰۲۱ و تابستان ۲۰۲۲۲ اکران کند. اما «ایتان هانت» و همراهانش از تابستان به پاییز می‌روند و دو قسمت جدید فیلم به ترتیب ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) و ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱) اکران می‌شوند.

پیش‌تر اکران فیلم‌های بزرگ دیگری مانند «بتمن» (The Batman) و دیگر فیلم‌هایی که قرار بود در فصل سینمایی تابستان ۲۰۲۱ اکران شوند به تأخیر افتاده بود. علاوه بر «مأموریت غیرممکن»، پارامونت تاریخ اکران «دنیای فردا» (The Tomorrow World) با بازی «کریس پرت» را به ژوئیه ۲۰۲۱ موکول کرده است. فیلم ترسناک «طلسم» (Spell) نیز که قرار بود ۲۸ آگست ۲۰۲۰ اکران شود به کلی از تقویم استودیو حذف شده و این بدان معناست که آن‌ها احتمالاً به دنبال پخش فیلم به روشی دیگر از جمله استریمینگ خواهند بود و یا کمی بیشتر منتظر می‌مانند تا فرصتی برای اکران تا پایان سال ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ فراهم شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *