پاسخ ناتی داگ به سوالاتی پیرامون بازی The Last Of Us Part II

حسن ختام کنفرانس سونی در جریان هفته بازی‌های پاریس، انتشار تریلر جدیدی از بازی The Last Of Us Part 2 بود؛ تریلری که در عین جذاب بودن، سوالات مختلفی را هم برای علاقه‌مندان این مجموعه ایجاد کرد و در حالی که خیلی‌ها انتظار دیدن الی و جوئل را در تریلر جدید بازی داشتند، ناتی‌داگ تصمیم گرفت تا سراغ یک سری شخصیت دیگر برود.

اما پس از انتشار این تریلر، نیل دراکمن، کارگردان بازی، توضیحاتی در مورد بازی The Last Of Us Part II ارائه کرده و به برخی از سوالات طرفداران از این طریق پاسخ داده است. دراکمن در بخش ابتدایی صحبت‌های خود، به گرافیک عالی تریلر واکنش نشان داده و اعلام کرده که در این بازی، شاهد گرافیک فوق‌العاده‌ای خواهیم بود که بخشی از آن، به دلیل فناوری‌هایی است که در آخرین نسخه از سری Uncharted نیز از آن‌ها استفاده شده بود؛ فناوری‌هایی مثل نورپردازی واقع‌گرایانه، تکنولوژی به تصویر کشیدن طبیعی عضلات کاراکتر‌ها و موارد دیگر.

دراکمن همچنین در مورد دلیل حضور شخصیت‌های جدید در این تریلر، اعلام کرد که هدف آن‌ها، به تصویر کشیدن بخش‌های دیگری از جهان بازی بوده است؛ بخش‌هایی که شخصیت‌های اصلی در آن حضوری ندارند اما این به معنی نادیده گرفتن آن‌ها نیست. همچنین با اینکه دراکمن اطلاعاتی در مورد هویت این شخصیت‌ها ارائه نکرده، ولی گفته که شاید وقایع نشان داده شده در تریلر، در بازه زمانی متفاوتی در مقایسه با بازه زمانی اصلی بازی روایت شده باشند.

همچنین حساب کاربری توییتر برخی از صداپیشه‌های بازی را نیز معرفی کرده است. بر این اساس، ویکتوریا گریس، صداپیشه شخصیت یارا خواهد بود. یارا کاراکتری است که شاهد شکنجه شدن وی در تریلر هستیم. همچنین یان الکساندر صداپیشه شخصیت لِو، پسری که او را با تیر و کمان در تریلر دیدیم، است. امیلی سوالو، صداپیشه شخصیت امیلی است که او را در قامت رهبر افرادی که یارا را شکنجه می‌کردند دیدیم و در نهایت، لورا بیلی (صداپیشه شخصیت ندین در آنچارتد)، وظیفه صداپیشگی دختر عضلانی نمایش داده شده در تریلر را ایفا خواهد کرد که هنوز اطلاعاتی در مورد وی ارائه نشده است و تئوری‌های مختلفی در رابطه با وی مطرح می‌شود؛ تئوری‌هایی مثل اینکه شاید وی آینده الی باشد.

تانی کال

برگرفته از AOTF

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *