پایان فیلمبرداری سریال Cloak & Dagger

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﻓﯿﻠﻢبرداری فصل اول سریال علمی-تخیلی Marvel’s Cloak & Daggerشبکه Freeform به پایان رسیده است. در این سریال که تاکنون موفق به تماشای یک تریلر از آن شده ایم شاهد حضور ﺁﺑﺮﯼ ﺟﻮﺳﯿﻒ در نقش ﺗﺎﯾﺮﻭﻥ ﺟﺎﻧﺴﻮﻥ (معروف به شنل) و ﺍﻭﻟﯿﻮﯾﺎ ﻫﻮﻟﺖ در نقش ﺗﻨﺪﯼ ﺑﻮﻭﻥ (معروف به خنج خواهیم بود. Cloak & Dagger روایتگر داستان دو نوجوان است که قدرت های فراانسانی بدست می آورند (ﺗﺎﯾﺮﻭﻥ قابلیت ﺩﻭﺭﻧﻮﺭﺩﯼ و ﻣﺘﺼﻞ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﺑُﻌﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺎﺭﯾﮏ را دارد در حالی که تندی می تواند ﺧﻨﺠﺮهایی از ﻧﻮﺭ خالص بسازد و توانایی ﭘﺎﮐﺴﺎﺯﯼ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ را دارد) و بعد از آشنایی با هم تبدیل به دو معشوقه می شوند که در پـی زمین زدن دلال های مواد نیویورک می روند و تجربه کسب می کنند. البته در این مسیر اتفاقات هیجان زیادی رخ می دهد که بی صبرانه منتظر تماشای آنها هستیم.

این سریال که انتظـار داریم سال آینده میلادی روی آنتن شبکه Freeform برود، طبق تازه ترین شنیده ها هر پنج شنبه مهمان خانه طرفداران خواهد بـود. تا اینجا علاوه بر اطلاعات کمی که از داستان آن داریم، بواسطه تریلر و تعدادی تصویر منتشر شده از پشت صحنه موفق شده ایم که نگاهی اجمالی به شخصیت های Cloak & Dagger داشته باشیم. اما از زمانی کـه تولید اپیزود دوم به بعد آغاز شد – بعد از اپیزود آزمایشی – دیگر اخبار زیادی از آن به دستمان نرسید، ظاهرا شبکه تلاش کرده که همه چیز را مخفی نگه دارد.

حال طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت مارولی MCU Exchange، اکنون تولید فصل نخست سریال Cloak & Dagger به پایان رسیده است. این خبر چند روز قبل در صفحه اینستاگرام یکی از بازیگران فیلم، ﺟﯽ. ﺩﯼ. ﺍﻭﺭﻣﻮﺭ (Rectify و ﮐﺎﺭﺁﮔﺎﻩ ﺣﻘﯿﻘﯽ) که در نقش شخصیتی به نام کارآگاه کانرز ظاهر می شود، فاش شد. این بازیگر با انتشار یک تصویر اعلام کرد که به پایان ﻓﯿﻠﻢبرداری نزدیک شده اند. البته پست کمی بعد پاک شد اما MCU Exchange با انتشار یک گزارش به آن اشاره کرد و خبر اتمام تولید فصل نخست را به اشتراک گذاشت. طبق این گزارش، آخرین صحنات اپیزود پایانی فصل اول پنجشنبه سوم نوامبر جلوی دوربین رفته است.

پایان فیلمبرداری سریال Cloak & Dagger

هنوز نمی دانیم که فصل اول این سریال از چه تاریخی روی آنتن خواهد رفت و تا اینجا کسی به آن اشاره نکرده است – همچنان منتظریم. آقای ﺍﻭﺭﻣﻮﺭ هم در جواب بعضی از طرفداران که خواستار افشای تاریخ شروع پخش بودند صادقانه گفت تاریخ شروع نمایش سریال Cloak & Dagger را نمی داند اما پیش بینی کرد که در سال ۲۰۱۸ می توانیم آن را تماشا کنیم، او همچنین به وضوح گفت که این فقط یک حدس و گمان شخصی است و از سوی منبع رسمی اعلام نشده. بـا این حساب باید کمی بیشتر صبر کنیم تـا Marvel و Freeform تاریخ شروع پخش را اعلام کنند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *