پایان فیلمبرداری فیلم جدید دیمین شزل با بازی برد پیت و مارگو رابی

فیلم Babylon قرار است جدیدترین فیلم دیمین شزل باشد و حالا مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار با بازی برد پیت و مارگو رابی رسما به پایان رسیده است.

فیلم Babylon قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بابیلون رسما به پایان رسیده است. برایان مندوزا، از اعضای بخش تولید این فیلم که روی بخش صدا کار می‌کند، با انتشار تصویری در توییتر از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Babylon خبر داده است:

کلاکت آخرین روز فیلمبرداری فیلم Babylon

در این تصویر تنها کلاکت فیلم‌برداری فیلم قابل مشاهده است و حاوی نکته خاصی نیست. اتفاقات فیلم Babylon در دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد؛ زمانی‌که صنعت سینما از فیلم‌های صامت به سمت فیلم‌های صدادار رفت. بابیلون به اوج‌گیری و سقوط چند شخصیت می‌پردازد. همچنین از فیلم Babylon به‌عنوان نسخه بزرگ‌تر و متفاوت‌تر از فیلم The Great Gatsby توصیف شده است. شخصیت‌های فیلم ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و شخصیت‌های داستانی هستند.

برد پیت، مارگو رابی، کاترین واترستون، لی جون لی، دیگو کالوا، جوان ادپو، سامارا ویوینگ، مکس مینگلا، توبی مگوایر، اولیویا وایلد، اسپایک جونز، فیبی تانکین، لوکاس هاس، فلی، روری اسکوول، دیمن گاپتون، پی. جی. برن و اریک رابرتز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Babylon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برد پیت قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که یک شخصیت داستانی و غیر واقعی است که گفته می‌شود شخصیت پیت درواقع ستاره فیلم‌های صامت است و همچنین نمی‌تواند خود را با ورود فناوری جدید تطبیق دهد. برخی از منابع می‌گویند که شخصیت پیت در فیلم Babylon براساس شخصیت و زندگی واقعی جان گیلبرت خلق شده است.

اکران محدود فیلم Babylon از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد تا شانس حضور در اسکار را پیدا کند و در ادامه اکران گسترده این فیلم برای تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *