پایان فیلمبرداری فیلم Glass

مهر ماه امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Glass که دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است،رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ام. نایت شیامالان، کارگردان این فیلم، اعلام کرد فیلمبرداری و تولید فیلم Glass به پایان رسیده است. او با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما اتفاقات این فیلم پس از پایان فیلم Split آغاز خواهد شد که پس از حوادث این فیلم، دیوید دان احتمالا به سراغ آقای گلس خواهد رفت تا بتواند حرکت بعدی کوین وندل کرامب را پیش بینی کند.

همچنین هنوز مشخص نیست که شخصیت کیسی کوک قرار است دوباره با شخصیت هیولا یا کوین وندل کرامب دیدار کند یا نه، اما برخی اعتقاد دارند که ممکن است او به هیولا در نهایت کمک کند و به متحد او در فیلم Glass تبدیل شود. بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Glass تایید و اعلام شده است.

پایان فیلمبرداری فیلم Glass

در فیلم Glass دیوید دان به دنبال دستگیری شخصیت چند هویتی وندل کرامب ملقب به بیست است. علاوه بر کارگردانی، شیامالان کار نوشتن فیلمنامه فیلم Glass را نیز بر عهده داشته است. بودجه ساخت فیلم Split تنها ۹ میلیون دلار بوده، اما این فیلم موفق شد حدود ۲۷۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Unbreakable نیز با بودجه‌ای معادل ۷۵ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم موفق شد ۲۴۸.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *