پایان فیلمبرداری فیلم Transformers 7 با انتشار تصویر جدید از اپتیموس پرایم

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Transformers: Rise of the Beasts با انتشار یک تصویر جدید از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری این فیلم خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Transformers: Rise of the Beasts از ماه خرداد امسال در لس آنجلس آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Transformers به پایان رسیده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان این فیلم اکشن با انتشار یک تصویر این خبر را تایید کرد. علاوه‌بر لس آنجلس، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Transformers 7 در مناطق دیگری از جمله ماچو پیچو در پرو، مونترال در کانادا و بروکلین در آمریکا نیز انجام شده است.

در تصویر منتشر شده شاهد حضور استیون کیپل جونیور در یک کامیون Kenworth k100 مدل 1979 با ترکیب رنگ قرمز و آبی هستیم که درواقع این وسیله نقلیه در طول فیلم قرار است به اپتیموس پرایم تبدیل شود. در فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است نسخه G1 شخصیت اپتیموس پرایم را ملاقات کنیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

استیون کیپل جونیور سوار کامیون اپتیموس پرایم در آخرین روز فیلمبرداری فیلم Transformers: Rise of the Beasts

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *