خانه ورزش اخبار ورزش پایان ماجرای هازارد و رئال مادرید؛ پرز به دنبال جذب امباپه است

پایان ماجرای هازارد و رئال مادرید؛ پرز به دنبال جذب امباپه است

0

ایندیپندنت نوشته است بعد از مصدومیت هازارد، حالا تمام توجه رئال مادرید به جذب امباپه است. رئال مادرید قصد دارد در تابستان ۲۰۱۷ ستاره ای دیگر را برای تقویت قوای تهاجمی تیمش خریداری کند و حالا تمرکز آن ها روی ستاره موناکو است.

پیش تر رئال مادرید به جذب هازارد ابراز علاقه کرده بود و حتی این بازیکن عنوان کرده بود پیشنهاد رئال مادرید را بررسی خواهد کرد ولی مصدومیت ستاره بلژیکی چلسی در تمرینات تیم ملی کشورش، باعث دوری سه ماهه وی از میادین شده و همین موضوع موجب شده تا رئال مادرید از جذب وی در تابستان جاری صرف نظر کند.

در چنین شرایطی رئال مادرید علاقه مند است تا با پیشنهادی نجومی موناکو را راضی به فروش امباپه کند. اگرچه باشگاه های زیادی خواهان جذب امباپه هستند و موناکو نیز مایل به حفظ امباپه برای یک فصل دیگر است ولی رئال مادرید امیدوار است با پیشنهادی ۱۳۵ میلیونی تیم فرانسوی را راضی به فروش امباپه کند. این در حالی است که روز گذشته هم رسانه هایی در فرانسه و اسپانیا مدعی شده بودند رئال مادرید قصد دارد برای امباپه پیشنهادی ۱۳۵ میلیون یورویی ارائه کند. پیش تر رئال مادرید پیشنهادی ۱۰۳۳ میلیون پوندی برای جذب امباپه ارائه کرد که توسط سران موناکو رد شد. بعدتر آرسنال پیشنهادی ۱۰۰۰ میلیون یورویی ارائه کرد که آن هم توسط تیم فرانسوی مورد پذیرش واقع نشد.

گفته می شود رئال مادرید قصد دارد برای تامین بودجه خرید امباپه، خامس رودریگز و موراتا را به فروش برساند و حتی شاید ترغیب به فروش گرت بیل شود. یونایتد به جذب موراتا و گرت بیل علاقه مند است. احتمال هم می رود خامس راهی یکی از دو تیم شهر میلان شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *